אל מול הים ומעל הראשים של כולם: פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב חוזר לסוף שבוע מלא להטוטים. אמני קרקס וירטואוזים על הגובה, פסלים חיים וליצנים, דמויות שלא מהעולם הזה, אומני טרפז מעופפים, להטוטנים במים ובאש, שחקני פנטזיה גדולים מהחיים, הצגות ילדים, סדנת בועות, שוק אמנים, מתחם מתנפחים ענק, שוק פליאו מלא בתענוגות קולינריים, משחקים וריקודים! טיילת התיירות אילת מהמרינה ועד קצה טיילת הרודס.

כלים
צילום: ראש חוצות
צילום: ראש חוצות

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב - כל המופעים ללא תשלום! שישבת 3-4 במרץ 2017, 11:00-15:00- עם בוא האביב טיילת התיירות הצפונית של העיר אילת מתמלאת בדמויות צבעוניות ובמופעי ענק! עשרות אמני רחוב, להטוטנים, רקדנים, ליצנים ומופעים שיפילו אתכם לרצפה מרוב צחוק וכישרון.

תאגיד התיירות העירוני של אילת מקיים זו השנה החמישית את 'פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב' ובמשך יומיים יביא אל הרחוב את המראות הכי מרהיבים מהקרקסים הגדולים: מופע טרפז באוויר, אקרובטים נושפי אש, ליצנים על הגובה שיפריחו בועות סבון מעל ראשי הצופים, לוליינים הולכים על חבל ורוכבים על אופניים, דמויות פנטסטיות וצבעוניות, פסלים חיים שיעמידו פנים ודמויות שאפשר למצוא רק בסרטים יפעילו את ההולכים בטיילת בשירה, ריקודים ובמשחק עם אביזרים.

את הפסטיבל מוביל הטרפז המעופף עליו יופיעו קבוצת אקרובטים מקצועיים שקופצים, מרחפים ובעיקר מדהימים את קהל הצופים. ממש לידו אפשר לראות את 'ברנרד', המאסטר ג'אגלר שידגים את כישוריו הייחודים שכוללים התנגדות לכוח המשיכה, תעלולי שיווי משקל וגם קומדיה במופע לא רגוע בכלל בשם 'רולה בולה'. ליד הרויאל ביצ' ירחפו באוויר ליצנים אקרובטיים על טרייפוד, עם בועות סבון, להטוטי אש וליצנות שלא תשאיר אף אחד אדיש. לא רחוק משם הלהטוטן שמבוקי מטפס על פחים, מפגין שיווי משקל על גלילים, מריץ את הקהל סביבו במופע אילתורים היתולי ושמח. מעל כולם יסתובבו דמויות מעולמות הפנטזיה על קביים גבוהים ויצבעו את הטיילת בנוכחותם הקסומה. בין האורחים בפסטיבל יסתובבו שאי אפשר להתעלם מהן: הליידי והכלב בשחור ולבן, ילדת הקרוסלה, הספורטאים, העץ הנדיב, קלוד וקלודית, תזמורת הצעצועים, דינוזאורים על קביים, בובו האדם הקדמון, מקפל בלונים, גברת פטיפון ועוד

הקהל כולו יוכל להצטרף לסדנת הבועות של צורי, למסיבת קרקס, למופע תיאטרון בובות עם רוכל הכובעים או לקפיצה על מתקנים מתנפחים ענקיים לצד מתחם ג'ימבורי לקטנטנים, שוק אמנים ושוק פליאו ובו מגוון אדיר של דוכני מזון מוכן, בשרים מכל הסוגים והטעמים, מוצרי קוקוס, מאפים, פיצה, פירות טריים, גבינות בוטיק, בר משקאות משגע, גרילים ומעשנות, גלידות ועוד.

התאגיד העירוני לתיירות באילת הוקם למען העצמת החוויה של התייר באילת. התאגיד פועל רבות בקידום ופיתוח פרויקטים תיירותיים העוסקים בתרבות, מוזיקה וספורט שמטרתם למצב את אילת כעיר תרבות, קריית ספורט בינלאומית וכבירת התיירות של ישראל. במסגרת אירועים אלה ניתן למנות את פסטיבלי הג'אז, פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, פסטיבל הבירה בסוכות, פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, הביאנלה לאמנות, תחרויות ספורט בינלאומיות, תחרויות שחיה, טניס, גלישה, שייט, צלילה ועוד.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת מרחבת בית הגשר (המרינה) ועד קצת טיילת הרודס

שישבת 3-4 במרץ 2017 בין השעות 11:00-15:00, המופעים ללא תשלום