איש העסקים ועורך הדין העקשן - אשתו של איש עסקים ידוע מבאר שבע הגישה בקשה לעיקול נכסים באמצעות עוה"ד גיל שחף ממשרד "שחף ושות' – חברת עורכי דין". כאשר ביקשה לבטל את העיקולים, סירב עו"ד שחף בטענה כי זהו אינה רצונה, אלא רצון הגבר. הסירובים נמשכו גם כאשר הגיעו בני הזוג למשרדו של עורך הדין, שם דרשו בפניו לבטל את העיקולים.

כלים
צילום: אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

בשבוע שעבר יצרה קשר בת זוגו של איש עסקים מוכר בבאר שבע למשרדו של עוה"ד גיל שחף. לטענתה היחסים בינה ובין בן זוגה מתקרבים לקיצם ופחדה כי תישאר ללא הרכוש שצברו במהלך השנים.

עוה"ד שחף, פתח במספר הליכים, ובכלל זאת מיהר להטיל עיקולים על כלל הרכוש וחשבונות הבנק של הגבר, במטרה שלא ימשוך את נכסיו. עוד באותו היום התקשרה האישה חזרה למשרד כדי לבטל את העיקולים. עו"ד שחף, חש כי מדובר ברצון הגבר, וכי הוא מנסה להשפיע עליה, ואכן הלקוחה סיפרה כי בן זוגה ביקש ממנה להסיר את העיקולים והתרגז על דרך פעולתה.

עו"ד שחף, המנהל תיקי גירושין כבר שנים, החליט כי לא יבטל את העיקולים בטענה כי עליו לשמור על טובת הלקוחה שלו וכדי לא לאבד את היתרון שהשיג עם הוצאת העיקולים. בהמשך היום הגיעו בני הזוג במפתיע למשרדו של שחף, במגדל הרכבת בעיר, ודרשו ממנו לבטל את העיקולים בפניו. עו"ד שחף המשיך להתעקש ולמרות נוכחותו של הגבר במשרד, לא ויתר והמשיך לטעון כי אם הם רוצים לבטל את העיקולים, האישה צריכה לפטר אותו.

כשיצאו מהמשרד המשיכו בני הזוג להתווכח במסדרון והגבר דרש מבת זוגו לפטר את עורך הדין. עוד באותו היום, התקשרה חזרה האישה לעורך דין שחף והודתה לו על העקשנות שלו. "בשיחה עם האישה התברר לי כי לאחר שביקרו במשרדי, נסעו השניים לעורך דין נוסף בעיר ושם חתמו על העברת נכסים על שמה" סיפר עורך הדין גיל שחף.

"לי היה ברור כי כאשר האישה דרשה ממני לבטל את העיקולים, היה זה בן זוגה שדיבר מגרונה וכי לטובתה האישית אסור לבטל את העיקולים". הסביר עו"ד שחף. "במקרה של ביטול בית המשפט לא יתן לחדש, או שכבר יהיה מאוחר מדי כי הגבר ימכור נכסיו. כמו-כן חשוב לזכור כי זהו היתרון המשמעותי שהיה לאישה בנוגע לחלוקה שווה של הנכסים. עד סוף התהליך ידעתי כי אני עושה את המעשה הנכון משום שללא העיקולים, לאישה לא היה נשאר דבר, אולי רק הבטחות" סיכם עו"ד שחף.

אודות חברת שחף ושות': שחף ושות' – חברת עורכי דין, המומחים לגירושין, הוקמה בשנת 2002 על ידי עו"ד גיל שחף. המשרד, בשונה ממשרדים אחרים, עוסק אך ורק בתחום דיני משפחה. סניפה הראשון של החברה נפתח באשדוד אך לאור ההצלחה והביקוש, החליטו בחברה לפתוח סניף נוסף בבאר שבע, במגדל הרכבת, שדרות יצחק בן צבי 10.