ענבל נישליס, ששימשה בעבר כמאמנת בכירה בענף ההתעמלות האמנותית ואף שימשה כשופטת בכירה בארץ ובחו"ל, מונתה ע"י אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון ליו"ר החדשה ותיכנס בימים אלה לתפקידה במקומו של דן ארנון, שסיים קדנציה של 4 שנים. מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, ברך את ענבל נישליס ואמר, "אני סמוך ובטוח שענבל נישליס תצליח בפעילותה ותביא את אגודת הידידים למקומות חדשים וראויים". ד"ר רופא, הודה לדן ארנון על מסירותו ופעילותו הרבה ואמר, "הייתה לי זכות גדולה להכיר אדם משכמו ומעלה"

כלים
ענבל נישליס. צילום- ראובן כהן
ענבל נישליס. צילום- ראובן כהן

ענבל נישליס, ילידת חיפה, נשואה למנכ"ל רדיו חיפה, דני נישליס, להם שלושה ילדים - עידן, דידי ודולב, בוגרת ביה"ס חוגים, ומכון וינגייט לחינוך גופני, בעלת תואר שני במנהל עסקים, נמצאת בעיצומם של לימודי משפט לתואר שני. בעבר שימשה כמאמנת בכירה בענף ההתעמלות האמנותית ואף שימשה כשופטת בכירה בארץ ובחו"ל.

בעשור האחרון התמקדה נישליס בתחום אורח החיים הבריא למשפחה ולארגונים ואף הובילה את התחום מטעם משרד הבריאות בעירית חיפה במשך כשנה וחצי. היא עצמה ספורטאית פעילה, מתאמנת בקרוספיט חיפה ורצה עם קבוצת חברות מדי סוף שבוע, כולל 2 חצאי מרתון (ועוד אחד בקרוב במדריד).

במהלך טקס חילופי יושבי הראש, אמרה ענבל כי, גם בתפקידה החדש תנסה להוביל קו של קידום אורח חיים בריא, בקרב מערכת החינוך וארגונים זאת באמצעות פעילות גופנית ותזונה נכונה. "הבשורה תצא מבית החולים שלנו", אומרת נישליס, "אנחנו לא רק נושיט יד לציבור לבקשת תרומות ועזרה, גם לנו יהיה מה לתרום לכל אחד בקהילה בתחום אורח החיים הבריא. אני בטוחה שבעזרת חברי להנהלת האגודה, נצליח לסחוף את הציבור החיפאי לחיות חיים נכונים ובריאים יותר מבלי להזדקק לרגע שבו צריך לראות רופא או בית חולים. זה כל כך פשוט וכל כך אפשרי".

נישליס צירפה לוועד המנהל של אגודת הידידים חברים חדשים כמו: ליאורה כחלון, אמנון שטרן, יובל קאופמן, מירה בוכניק, יוסי כהן ועוד והיא מקווה להפיח רוח חדשה, בתחומי פעילות חדשים של האגודה שלא היו עד כה בחיפה.

היו"ר היוצא של אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון דן ארנון, סיכם את פעילותו הענפה באגודה וציין בדבריו כי, הוא שמח שבחר להמשיך במסורת אירועי האגודה ולקיים את ימי הילד וערבי הגאלה הגדולים מדי שנה, המביאים סכומים משמעותיים לביה"ח. בנוסף, הדגיש כי לביה"ח יש שם טוב בעיר וכי ישנם קהלים גדולים בעיר המוכנים לעזור ולתת כתף וזהו לדעתו כיוון שיש להמשיך ולפתח.

דן ארנון ציין לשבח את ממשיכתו בתפקיד ענבל נישליס ואמר כי, "ענבל מייצגת את ערכי הספורט והבריאות כמי שגדלה כמתעמלת אומנותית ועוסקת בתחום הספורט והבריאות שנים רבות".