גל גדות היא הדמות הכי מדוברת והכי אהובה על הקהל שהופיעה בפרסומות הסופרבול גל גדות היא המנצחת הגדולה של הסופרבול עם הפרסומת הכי מדוברת והאהובה ביותר. המגיבים על הפרסומת באינטרנט הם 58% גברים ו-42% נשים שמרביתם בין הגילאים 13-34.

כלים
גל גדות המקסימה שלנו. צילום: יח"צ
גל גדות המקסימה שלנו. צילום: יח"צ

כך עולה מסקר על פרסומות הסופרבול שביצעה חברת Taykey הישראלית, המודדת פופולאריות של נושאים שונים באינטרנט על בסיס שיח ברשתות חברתיות, טוקבקים ושיתופי תוכן. נתונים אלו משוקללים לציון פופולאריות המאפשר למדוד את יחס הגולשים כלפי אנשים או ארועים.

שיח הרשת סביב גדות העניק לה ציון 97, היא גברה על מליסה מקארתי שזכתה לציון 87, במקום השלישי דורג ג׳סטין ביבר עם ציון 80, מיסי אליוט (78), איימי אדמס (75), טינה פיי (74), ויולה דייויס (73). ליידי גאגא שפרסמה חברת תכשיטים קיבלה על הפרסומת ציון 70 אך ההופעה שהיא ביצעה במחצית הזניקה אותה לסלבריטאי המוזכר ביותר באינטרנט בזמן הסופרבול.

חברת Taykey משתמשת בטכנולוגיה של בינה מלאכותית כדי למדוד את רגשות הגולשים ביחס לתכנים. לדברי עמית אבנר מנכ"ל Taykey, מהמידע שאספנו במהלך הסופרבול עולה שגולשים אהבו את גדות יותר מסלבס ותיקים ומבוססים בנוף ההוליוודי, היא עקפה את שיא הפופולאריות הקודם שלה עם חשיפת הטריילר לסרט "ליגת הצדק" בכיכובה כוונדר וומן.

עוד עולה מהניתוח כי בהשוואה ישירה של הפרסומת לחברת בניית האתרים Wix בכיכובה של גדות לפרסומת של המתחרה הישירה שלה SquareSpace בכיכוב של השחקן ג׳ון מלקוביץ׳, הבחירה בגדות הייתה מוצלחת והיא הובילה בכמות התגובות באינטרנט מול המתחרה הישיר.