הרשת המפנקת והמיוחדת לעיצוב הבית באביזרים יחודיים - "רשת הרמוניה לבית" יוצאת במבצע מפתה במיוחד על מגוון וילונות טבעות ועל סטים מצעים זוגיים - לדוגמא: רק 49.90 ₪ במקום 149.90 ₪

כלים
צילום: אסף לוי. רשת הרמוניה לבית - הרשת האהובה בישראל
צילום: אסף לוי. רשת הרמוניה לבית - הרשת האהובה בישראל

רשת הרמוניה לבית, המובילה והאהובה בישראל לעיצוב הבית, יוצאת במבצע גם על וילונות הכנפיים רינג (טבעות בגדלים של 160X140 ו140X250 ) ועל סטים המצעים הזוגיים והיחיד. במסגרת המבצע סט מצעים זוגי או יחיד או זוג כנפים של וילונות טבעות יעלה רק 49.90 ₪ במקום 149.90 ₪.

המבצע כולל מגוון רחב של צבעים ודוגמאות אופנתיות: בורדו, לבן, שמנת, כחול, תכלת, צהוב ועוד. המבצע יערך בכל סניפי הרמוניה לבית החל מ- 31.1.17 ועד ה – 28.02.17 או גמר המלאי הראשון מביניהם.

ידוע כי וילונות מהווים אלמנט עיצובי הכרחי בעיצוב חלל הבית, כאשר הם משפעים באופן ישיר על עיצובו. הווילונות עוזרים ליצור עומק ואשליית גודל בחלל הם יוצרים עניין ומעבירים תחושות שונות בזכות הצבעים בהם אנו בוחרים, צבעים בהירים על גווני הפסטל מעדנים את החלל ומעניקים רוגע ועומק.

לעומתם הצבעים הנועזים יותר על פי הפנג שואי מסמלים אנרגיות שונות ומגוונות לדוג': הצבע האדום מסמל אנרגיה והתלהבות, צבע הזהב תבונה ושמחה והגוונים של הכחול שלווה ותקשור.

ניתן להשיג ב- 30 סניפי רשת הרמוניה לבית הפרוסים ברחבי הארץ

http://www.harmonya-l.co.il