במד"א ממשיכים ומקצרים את זמני התגובה: נקודת הזנקה חדשה של מד"א נפתחה בכפר תבור בכפר תבור, בה מתגוררים כ-3,800 תושבים, נפתחה אתמול נקודת הזנקה חדשה של מד"א, שתיתן מענה לתושבי המועצה ולצירים המרכזיים שסובבים אותה והיא תופעל על ידי עובדי ומתנדבי הארגון מנכ"ל מד"א, אלי בין: מיקומה של נקודת ההזנקה בכפר תבור היא משמעותית ביותר, שכן היא תוכל לספק מענה מהיר יותר למגוון רחב של אירועים באזור.

כלים
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

" כחלק משירותי מד"א לתושבי המדינה והמאמץ לקיצור זמני התגובה נפתחה אתמול (ד') נקודת הזנקה חדשה של מד"א ביישוב כפר תבור בשיתוף פעולה של ראש המועצה, יוסי דולה. האמבולנס אשר מוצב בנקודת ההזנקה, נותן מענה רפואי לתושבי האזור ולציריים המרכזיים הסובבים אותו בהם כביש 65, היישובים דבוריה, גזית, דור, שבלי-אום אל-גנם ועוד.

את האמבולנס בנקודת ההזנקה החדשה מפעילים עובדי ומתנדבי מד"א ובימים אלה מתקיים קורס חובשי רפואת חירום-נהגי אמבולנס על מנת להכשיר תושבים נוספים מישוב והסביבה שישמשו ככונני מד"א עם ציוד רפואי מתקדם ויצטרפו להתנדבות במד"א על מנת לעבות את השירות לטובת האזרחים שיזדקקו לעזרה רפואית ביישובים באזור.

בנוסף, בשיתוף פעולה עם מר יוסי דולה, ראש המועצה המקומית כפר תבור הוקצה מבנה מיוחד לנקודת ההזנקה של מגן דוד אדום אשר עתיד לעבור שיפוץ ובקרוב הצוותים שנמצאים במתחם הקאנטרי המקומי יוכלו לעבור לתחנתם הקבועה בישוב.

נקודת ההזנקה מהווה קיצור משמעותי לזמן התגובה בהגעה לאירועים ובהענקת טיפול מהיר ויעיל לפצועים וכן מסייע באופן משמעותי בהצלת החיים.

מנהל מרחב גלבוע במד"א, יוסי פחימה: "אני שמח ומברך על פתיחת תחנות חדשות ועל צמצום זמני התגובה בהגעה לאירועים ובטיפול באזורים שהיו עד כה מרוחקים, בשאיפה להגביר כל הזמן את פעילותנו ולעזור בהצלת החיים. אני מודה ליוסי דולה, ראש המועצה על שיתוף הפעולה המהיר, הסיוע והדחיפה קדימה. " מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "הקמתה של נקודת ההזנקה החדשה בכפר תבור תורמת רבות לשיפור השירות ולצמצום זמני התגובה של הגעת צוותי מד"א לאירועי חירום.

מיקומה של נקודת ההזנקה באזור היא משמעותית ביותר, שכן היא תוכל לספק מענה מהיר יותר למגוון רחב של אירועים בעיר ובכבישים מרכזיים שסובבים אותה. אני מבקש להודות למועצת כפר תבור וליוסי דולה העומד בראשה על שיתוף הפעולה הפורה והתרומה הרבה לפתיחת נקודת ההזנקה".