כאשר אנשים חושבים על כרטיסי ביקור, הם קודם כל חושבים על כרטיסים שמיועדים עבור בית העסק. עם זאת גם מומלץ ביותר ליצור כרטיסי ביקור עבור מגוון עובדי החברה שמחזיקים בעמדות בחירות. חשוב להבין שלאופציה השנייה יש יתרונות חשובים עבור שני הצדדים- הן עבור העובד שזוכה להחזיק בכרטיס ביקור משלו והן עבור בית העסק. על כן אם גם אתם בית עסק שמחזיק עובדים, מומלץ שתשקלו ע"י הוצאה יחסית זניחה לעשות מהפך- הן ביחס של העובדים לתפקיד שלהם והן ביחס של הלקוחות לבית העסק שלכם.

כלים

פרסומת סמויה

אורן אפריאט- מבחינת הלקוחות, חשוב להבין שכאשר הם יושבים מול עובד שבסוף השירות מגיש להם כרטיס ביקור, הם מבינים שהתייחסו אליהם בכבוד, ששירת אותם אדם ברמה גבוהה, ושאם תתעורר בהמשך שאלה או בעיה, יש להם נתיב פרטי לקבל מענה ואף תמיכה. כמו כן גם מדובר בפרסומת סמויה עבור העסק, כך שגם אם לא השם של המנהלים מופיע על הכרטיס, עדיין העסק זוכה לפרסות נוספת ואף חשובה ביותר.

יצירת תחושת מחויבות

מבחינת העובדים, גם אז יש להבין שמדובר בצעד כלכלי חכם, וזאת כי עובד שמקבל כרטיסי ביקור שנושאים את שמו מרגיש יותר מעוד בורג במערכת- עובדה שמובילה את העובד יותר לכבד את מעמדו, יותר להשקיע ובאופן כללי להתגייס למערכה בכול הכוח, וזאת כי מרגישים כחלק משפיע מהצלחת העסק. עוד חשוב לציין שעובד שמקבל כרטיסי ביקור שנושאים את שמו, גם ירגיש הכרת תודה כלפי ההנהלה- עובדה ששוב מחזירה לתפוקה יותר יעילה וכמובן שגם ליחסי עבודה יותר נעימים.

בחירה מקצועית ורווחית

לסיכום נציין שבין אם מבקשים ליצור כרטיסי ביקור עבור בית העסק ובין אם מבקשים ליצור כרטיסי ביקור עבור עובדי העסק, הרי שראוי לבחור בבית דפוס איכותי שמציע שירותי גרפיקה מובילים, וזאת על מנת להוזיל עלויות ועל מנת שתישמר שפה אחידה בין כלל כרטיסי הביקור. כמו כן ידוע שבחירה בגרפיקאי הבית של בית דפוס יוצאת יותר משתלמת, עובדה שמוכיחה עצמה כל פעם מחדש. עם זאת יש לציין מה חשוב, מהו אופי העסק, מיהו קהל היעד ובאופן כללי יש לספק כמה שיותר פרטים על מנת שהכרטיס יהלום את העסק והעובדים.