הדרג המנהל בחברת נמל אשדוד קיים בשבוע שעבר את כנס תכניות העבודה לשנת 2017 ולסיכום שנת הפעילות 2016. במסגרת הכנס הוצגו על ידי הסמנכ"לים והמנכ"ל של חברת נמל אשדוד תכניות העבודה של כל חטיבה בנמל לשנת 2017.

כלים
צילום: פבל טולצ'ינסקי
צילום: פבל טולצ'ינסקי

בכנס השתתפו למעלה מ-100 עובדים בדרג הניהול בחברה ובראשם מנכ"ל הנמל, יצחק בלומנטל, והסמנכ"לים מחטיבות הלקוחות, כספים, תפעול, לוגיסטיקה, הנדסה, משאבים ותקשורת תאגידית. רב חובל יגאל מאור, המשמש כמנהל רספ"ן, העביר במסגרת הכנס הרצאת אורח על קשרי הסחר הימי של ישראל עם סין "רומן סיני – ישראל ומיצובה באסטרטגיית דרך המשי הסינית".

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל פתח את הכנס והציג את התכנית האסטרטגית של הנמל להתמודדות עם עידן התחרות. בלומנטל ציין בדבריו כי "אנו מצויים כעת בתחילתו של מהלך עמוק של שינוי שיאפשר לחברת הנמל להתמודד עם עידן התחרות והשינויים המתרחשים בשוק ההובלה הימית. אין למדינה כל כוונה לגרום לנמל אשדוד להתנוון, אלא להיפך, המטרה היא להקים נמלים חדשים שיביאו להגדלת כמויות המטענים המגיעות לישראל תוך הבטחת תחרות הוגנת.

"חשוב להבין כי אלמנט הזמן בעל משמעות קריטית. הדחיפות חשובה. ישנו לו"ז לבניית נמל הדרום והחברה הבונה את הנמל אף מקדימה את לוח הזמנים. אנחנו צריכים לפעול בדחיפות ולתת מענה להתפתחויות בסביבתנו. לצורך כך הכנו תכנית אסטרטגית בעבודת צוות, כל חטיבה תרמה את חלקה".

"על מנת שנמל אשדוד ימשיך להתקיים כחברה מובילה, רווחית וחזקה נהיה חייבים לעבור תהליך של שינוי והתייעלות. זאת הדרך שלנו להפוך לשחקנים בעולם התחרותי החדש.

כנס תכניות העבודה הנו מסורת בחברת נמל אשדוד, שמטרתה ליצור סנכרון בין כל החטיבות בנמל ולהגביר את שיתוף הפעולה ביניהן.