הישג במלחמה בכרטיסי הזנות בוועדת השרים לחקיקה אושרה היום הצעת החוק של ח"כ מרב מיכאלי (יו"ר סיעת המחנה הציוני) וח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) המאפשרת לחסום גישה לקווי טלפון שעל כרטיסי פרסום לשירותי מין.ח"כ מרב מיכאלי: "זנות היא לא מקצוע ולא בחירה. ניתוק הקווים הוא צעד חשוב בדרך לאכיפת האיסור על פרסום זנות ולצמצום ניצול של נשים בזנות."

צילום: אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

"ח"כ יוליה מלינובסקי: ״הגיע הזמן שנפעל לצמצם ככל האפשר את התופעה של הכרטיסים לשירותי מין הפזורים במדרכות לעיניי ילדינו בין היתר באמצעות חסימת קווי טלפוןהמפרסמים שירותי מין״בוועדת השרים לחקיקה אושרה היום הצעת החוק המבקשת לנתק קווי טלפון שמספריהם מפורסמים על גבי כרטיסי ביקור לשירותי מין הפזורים ברחובות הערים השונות. הצעתהחוק מבקשת לספק לרשויות האכיפה את הסמכות לנתק קווי טלפון המפורסמים על גבי פליירים וכרטיסים שפזורים ברחובות ומפרסמים שירותי מין.

ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני):הכרטיסים האלה מטנפים את הרחובות, מטנפים לנו את הנשמה, גורמים לילדות וילדים לראות נשים כחפץ ובעיקר - מגלגלים תעשיה של ניצול חמור של נשים בזנות. יש לנו עוד הרבה מה לעשות, בעיקר בעבודת שיקום של הנשים הללו והחזרתן לחברה כנשים משוקמות כי אף אחת ככשאלו אותה מה היא רוצה להיות כשתהיה גדולה? ענתה שהיא רוצה להיות זונה.

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו):״כחלק מהמאבק המתמשך שלי בהפצת הכרטיסים המפרסמים שירותי מין, אני מקדמת שתי הצעות חוק המבקשות לצמצם ככל הניתן את התופעה של פרסום שירותי מין על גבי פליירים וכרטיסים רבים שמפוזרים על המדרכות והרכבים בערים שונות ברחבי הארץ וחשופים לעיני הילדים של כולנו. זה מזעזע שהבת הקטנה שלי, שתחביבה הוא איסוףכרטיסי פרסום המשמשים אותה למשחקי קלפים, צריכה לחזור עם כרטיסים מסוג זה הביתה משום שהם נראים לה יפים וצבעוניים.

לכשעצמה, התופעה של שירותי מין בתשלום היא פסולה ומזעזעת וצריך בכל דרך להילחם בהפצתה. שילוב של חסימת קווי הטלפון המפורסמים על גבי כרטיסים וכן קנסות בסך של 1500 ש״ח לכרטיסים המונחים על גבי המכוניות, יובילו לצמצום ניכר בתופעה משום שלא יהיה משתלם כלכלית לפרסם שירותי מין על גבי פליירים וכרטיסים״.