אחרי שחרור הסינגל החדש, יוצאת מהדורה דיגיטלית חדשה לאוטוביוגרפיה "הסיפור שלא יסופר". עם שחרור הסינגל החדש Forever Feelings On The Dance Floor מהאלבום הנושא את אותו השם יוצאת להורדה בהוצאת "לולו" האוטוביוגרפיה "הסיפור שלא יסופר" במהדורה דיגיטלית חדשה משוכתבת ומעודכנת.

כלים
השחקן ג'ואי בר מחבר הספרים ומבצע הסינגל Forever Feelings On The Dance Floor
השחקן ג'ואי בר מחבר הספרים ומבצע הסינגל Forever Feelings On The Dance Floor

הסיפור שלא יסופר הוא אוטוביוגרפיה סוחפת לפי פילוסופיית חיים ייחודית ומעוררת השראה, בה תמצאו את הדרך הפרטית של המחבר להשגת מטרות בחיים. פיתחו את הספר והיכנסו אל תוך עולם בו הכול אפשרי. עיתונאי שחולם להיות שחקן מצליח עוזב את הכול כדי להקדיש את חייו לכתיבת ספר הבכורה שלו. בדרך הוא מגלה שהדרך להגשמת כל חלומותיו קלה ומרגשת מכפי שציפה. בספר תגלו מה גורם לאדם לעזוב את הכול למען מטרה אחת, לכתוב ספר שירגש את האנושות כולה. ומשם להמשיך לצעוד במסע אחרי החלום הגדול של קריירת משחק משגשגת ששיאה בטקס האוסקר, וזכייה בפסלון הנחשק. "הסיפור שלא יסופר" הוא סיפור מרגש שאכן יסופר, ויותיר בכם את האומץ להעז ללכת אחרי המטרות שלכם בהצלחה גדולה.

וממש בסמוך לשחרור האוטוביוגרפיה הייתה זו סיבה מצוינת לשחרר גם עותק דיגיטלי חדש להורדה של ספר הבכורה "7" המתאר מסע מופלא של חוויות לא צפויות אל האני הפנימי. בחור צעיר ומבריק חוגג יום הולדת 20 ביום בו מגיע אליו צלצול טלפון מפתיע מגברת זקנה ומסתורית. היא מפתה אותו לבקר בדירתה, משאירה כתובת ומבטיחה לו הבטחה שקשה לסרב לה. הוא יוצא בעקבותיה ופותח דלת לרצף אירועים מפתיע שמוביל אותו לתובנות מרתקות וחדשות על החיים, פילוסופיה שנגלית לו על ידי היקום מרגשת ומעוררת השראה. גיבור הספר צמא למידע על האני העילאי הפנימי שחבוי בכל אחד מאתנו וחייב לצאת החוצה, למצוא לו ביטוי. שבוע מתועד בספר מחייו, כל פרק מתאר יממה. ואחרי שתעברו אתו את המסע המדהים שלו, יתעורר גם בכם החשק להגשים את עצמכם ולצאת למסע הגשמה עצמית - לא משנה בני איזה גיל אתם, מי אתם והיכן אתם נמצאים.

זהו רגע מושלם עבור השחקן ג'ואי בר מחבר הספרים ומבצע הסינגל Forever Feelings On The Dance Floor להיכנס אל אולפן ההקלטות לבצע את הפרק "הסיפור שלא יסופר" מתוך הספר שנושא את אותו השם. התוצאה לפניכם, בקישור הבא, האזנה נעימה:-

ג'ואי חותם את ספריו בשם העט "אסף בר". "הסיפור שלא יסופר" ו"7" ראו אור גם במהדורה מודפסת על ידי הוצאת סער