אקס ליבריס חתמה על עסקאות חדשות בהיקף של 8 מיליון דולר עם אוניברסיטאות מובילות - מוסדות נוספים הצטרפו לאחרונה למשתמשי Alma SaaS של אקס ליבריס, בהם הרווארד, אוניברסיטת פנסילבניה ואוניברסיטת קיימברידג'. אקס ליבריס, הספקית המובילה של פתרונות ענן לספריות אקדמיות ולאומיות ברחבי העולם, שמחה לדווח על שנה נוספת ומוצלחת ביותר של Alma, פתרון ניהול הספריות מבוסס הענן של אקס ליבריס.

מתי שם טוב, מנכ"ל אקס ליבריס
מתי שם טוב, מנכ"ל אקס ליבריס
מאז השקתה לפני ארבע שנים נמכרה Alma ליותר מ-820 מוסדות אקדמאיים ברחבי העולם כולל 16 מ-50 האוניברסיטאות המובילות בעולם. הלקוחות החדשים ביותר שהצטרפו לאחרונה למאגר לקוחות Alma כוללים כמה מהאוניברסיטאות והספריות הבולטות בעולם, לרבות שתי אוניברסיטאות מה- Ivy League ואונברסיטת קיימברידג' באנגליה. ארבעת הלקוחות החדשים של Alma יניבו לה הכנסות של כ-8 מיליון דולר.

הלקוחות החדשים כוללים את הרווארד, אוניברסיטה מובילה ב-Ivy League וחברה בארגון ספריות המחקר (®ARL). ספריית אוניברסיטת הרווארד היא הספרייה האקדמית הגדולה בעולם. היא מקיפה יותר מ-70 ספריות המחזיקות בקרוב ל-21 מיליון כרכים, 10 מיליון תמונות וארכיון של 56 מיליון דפי אינטרנט. עוד לקוח חדש הוא אוניברסיטת קיימברידג', שם Alma יתמוך במעל 100 ספריות עם יותר משמונה מיליון ספרים וכתבי עת, כמיליון מפות, ואלפים רבים של כתבי יד.

אוניברסיטת פניסלבניה היא לקוח חדש נוסף וגם היא מדורגת בIvy League- וחברה בארגון ספריות המחקר. אוספי הספריות של אוניברסיטת פנסילבניה מכילים יותר משבעה מיליון כרכים, קרוב ל-200,000 כתבי עת וקרוב לשלושה מיליון תמונות בפורמט דיגיטלי. בנוסף, קונסורציום ספריות המחקר של וושינגטון, הכולל תשע ספריות חברות, בחר אף הוא ב- Alma. האוניברסיטאות החברות בקונסורציום הן כולן אוניברסיטאות מובילות בבירת ארה"ב.

Alma של אקס ליבריס היא הפתרון היחיד בשוק המציע ניהול אחוד של כל משאבי הספריה מודפסים, דיגיטליים ואלקטרוניים. השירותים של Alma, המבוססים כולם בענן, מאפשרים חיסכון משמעותי בזמן ומשאבים ותקורה נמוכה יותר. Alma מקדימה את מתחריה ומאפשרת לספריות לייעל את זרמי העבודה שלהן ואת התהליכים תוך הפקת אנליטיקה המאפשרת להן לקבל את ההחלטות הנכונות לטיוב אוספיהן.

מתי שם טוב, מנכ"ל אקס ליבריס, מסר: "Alma ממשיכה להוכיח את עצמה עם אוניברסיטאות וספריות לאומיות מובילות נוספות המאמצות אותה ברחבי העולם. במקביל לגידול בבסיס הלקוחות של Alma, הספריות מתייעלות ומסוגלות לקבל החלטות טובות יותר לגבי הרחבת אוספיהן עם משאבים מוגבלים. אנו נרגשים מהעובדה שכה הרבה לקוחות מצטרפים לקהילת Alma ומצפים ש-2017 תהיה מוצלחת עוד יותר."

אודות אקס ליבריס

Ex Libris הינה חברה ישראלית, המפתחת ומשווקת פתרונות מיכון לספריות אקדמיות ולאומיות. החברה מציעה מערכת מוצרים מקיפה לניהול, קטלוג והנגשה של מידע אלקטרוני, דיגיטלי ומודפס. לחברה מעל 6,000 לקוחות בלמעלה מ-80 מדינות. עם לקוחות החברה נמנות: אונ' אוקספורד, אונ' קמברידג', אונ' ייל, ספריית הקונגרס בארה"ב, הספרייה הלאומית של סין, הספריה הבריטית ועוד.