מכון הטיהור בחיפה זכה גם השנה ב- 5 כוכבי יופי בתחרות "תעשייה יפה בישראל יפה" לשנת 2016, שקיימה המועצה לישראל יפה הפועלת לקידום איכות החיים בישראל דרך חינוך סביבתי, פרויקטים סביבתיים וקמפיינים הקשורים לטיפוח ושמירת הסביבה

כלים
הענקת תעודת 5 כוכבי יופי למנכ''ל איגוד ערים חיפה - ביוב, אינג' עמי בן חיים  (מימין). צילום- ורד אלימלך
הענקת תעודת 5 כוכבי יופי למנכ''ל איגוד ערים חיפה - ביוב, אינג' עמי בן חיים (מימין). צילום- ורד אלימלך

בימים אלה הסתיים שיפוט שלב א' במסגרת תחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה" 2016 ונמסר למנכ"ל איגוד ערים חיפה - ביוב, אינג' עמי בן חיים, כי לאור הפעילות לשיפור התנאים הפיזיים במכון הטיהור בחיפה והגברת המודעות לאיכות החיים והסביבה למען העובדים, תוך שמירה על כללי הקיימות המתבקשים, העניקה ועדת השיפוט 5 כוכבי יופי, על בסיס חוות דעת צוות השופטים.

"אנו מודים למועצה לישראל יפה על האמון שנתנה בנו פעם נוספת לאורך השנים. זה כבוד גדול לזכות שוב ב-5 כוכבי יופי, המהווים סמל הוקרה לפעילות השוטפת והמסורה בכל ימות השנה של עובדי מכון הטיהור בחיפה בטיפול בשפכים, תוך שמירה על איכות הסביבה וטיפוח סביבת המתקן האזורי לטיהור השפכים", אמר השבוע מנכ"ל איגוד ערים אזור חיפה - ביוב, אינג' עמי בן חיים.

אינג' עמי בן חיים הביע את תקוותו כי מכון הטיהור ימשיך במסורת הזכייה בתחרויות אלה גם בשנים הבאות והבטיח כי, "גם בשנה הנוכחית אנחנו ממשיכים ונמשיך בעשייה ובעבודה המסורה תוך שמירה מתמדת על הסביבה".

חשוב לציין כי, מידי שנה פוקדים את מכון הטיהור מאות מבקרים מהקהילה, מהאקדמיה ואנשי מקצוע מהארץ ומהעולם והאיגוד זוכה מהם לשבחים רבים, הן על איכות הטיפול בשפכים והן על הטיפוח הסביבתי שנותן לעובדים ולמבקרים הרגשה טובה.