תושבת הצפון כבת 40 הרתה לראשונה לאחר של ניסיונות הפרייה רבים בזכות סדרת טיפולי רפואה סינית בפוריות ע"י יוסי קיטרו, N.D. Dipl.CM, מטפל ברפואה סינית וד"ר לנטורופתיה המנהל בחיפה מרפאה אינטגרטיבית, לשיפור הבריאות ואיכות החיים

כלים
ד''ר יוסי קיטרו במהלך טיפול. צילום-  זיו קיטרו
ד''ר יוסי קיטרו במהלך טיפול. צילום- זיו קיטרו

"מדובר במקרה קלאסי לאי-פוריות", אמר השבוע ד"ר יוסי קיטרו N.D. Dipl.CM, ד"ר לנטורופתיה ומטפל ברפואה סינית, שטיפל באישה, והוסיף ואמר, "האישה ניסתה כמה מחזורי הפרייה חוץ גופית באחד המכונים בבית חולים במרכז. לאחר תקופה, שמעה כי הרפואה הסינית יכולה לעזור ו"כמוצא אחרון" פנתה לקליניקה שלי."

ד"ר יוסי קיטרו, אמר עוד, "כשפגשתי אותה זה היה מקרה קלאסי של בחורה בסטרס שכל העולם סובב סביב ההיריון ושאין לה שום בעיה להיכנס להריון טבעי. במקרה זה רוב הטיפול בה התרכז בנושא ההתמודדות שלה עם הסטרס ופחות סביב נושא ההפריה, כשבחלק הזה דאגתי להתרכז בחיזוק ותמיכה במערכת הגניטלית".

במהלך חודש של טיפולים במרפאה האינטגרטיבית, לשיפור הבריאות ואיכות החיים המנוהלת ע"י ד"ר יוסי קיטרו, האישה נכנסה להריון טבעי דרך הטיפול המשולב של TCM

ד"ר יוסי קיטרו מסכם, "הטיפול תרם לאיזון הנפשי מחדש ושבעקבותיו הגיע האיזון הגופני ובכך הצליחה להנחות בצורה נכונה את הגוף ולתעל באופן נכון את האנרגיה ולהביאו להיזכר שהוא יודע לעשות את מה שאנחנו מבקשים ממנו - להיכנס למצב של רבייה שבסופו של דבר יביא יילוד בריא לאוויר העולם ולראות את ההורים המאושרים מחבקים תינוק או תינוקת."