האמנית ריקי מנור העוסקת בפיסול, קדרות במגוון טכניקות ושריפות, פותחת תערוכת יחיד חדשה בגלריית חנקין בחולון – מעברים עבודות בתערוכה מזמנות הצצה לעשייה בחומר קרמי המשקפת מעברים ותקופות ביצירתה של האמנית.

כלים
תערוכת יחיד של ריקי מנור: "מעברים" - פיסול בחומר
תערוכת יחיד של ריקי מנור: "מעברים" - פיסול בחומר
בתערוכה יוצגו כשלושים עבודות המשקפות תהליכי עבודה שונים ומביאות לידי ביטוי מצד אחד אגדות, פנטזיות ותרבויות קדומות. כמו כן, יוצגו פסלי אדמה הנותנים ביטוי משמעותי לתהליך שהוביל את מנור למסע ארוך ומאתגר. מקורות היצירה של מנור שאובים מחוויות אישיות הנותנות ביטוי פנימי לתהליכים אישיים בסביבה בה היא חיה. בסטודיו שלה היא חוקרת את אופי החומרים ואת חשיבותם של הטקסטורות.

העבודות המוצגות בתערוכה מזמנות הצצה ליצירה קרמית המשקפת מעברים בתקופות שונות של עבודתה בשדה החומר הקרמי: הפן ההיסטורי של פסלים זואומורפים, כמו גם הצלמיות אשר להן משמעות טכסית פולחנית המשמרות מיתוסים מתרבויות האזור. יצירת הקופסאות המדומיינות המעבירות למתבונן חוויה ויזואלית חדשה, המאפשרת לצופה לספר את סיפורו ואת חווייתו האישית למול הסיפור הנגלה לעיניו. כמו כ, יוצגו פסלי אדמה הנושאים תמונות של טקסטורות מגוונות - אדמה מבעבעת ותוססת ולעיתים אדמה עשירה במלחים ותחמוצות מתבקעת, נסדקת ופורצת החוצה בשלל צבעים.

מנור הציגה תערוכות יחיד ברחבי הארץ וכן השתתפה בתערוכות קבוצתיות בהן הביאנאלה ה- 8 לקרמיקה במוזיאון ארץ ישראל

15/2/17 – 25/3/17