אתר המלונות של טראמפ קרס מעודף ביקוש. סקר שנערך בקרב עשרות אלפי אורחים במלונות טראמפ מצא את המלון הטוב ביותר של נשיא ארה"ב. כניסתו של טראמפ לתפקיד נשיא ארצות הברית גרמה לעודף ביקוש לנפוש במלונותיו. באתר המלונות הרשמי עלתה הודעת קריסה המבשרת לגולשים על חוסר אפשרות למתן שרות והמלצה לחזור לאתר במועד מאוחר יותר.

כלים
באתר המלונות הרשמי עלתה הודעת קריסה
באתר המלונות הרשמי עלתה הודעת קריסה

לדברי איל סגל, מנכ"ל הוטלס קומביינד ישראל, אין צורך לוותר על חווית הארוח במלונות טראמפ בגלל עומס באתר הרשמי. נופשים שרוצים להתארח אצל נשיא ארה"ב יכולים לעקוף את מגבלת הקריסה ולבצע הזמנות בעזרת טכנולוגיות של אתרי חיפוש מלונות. מערכות אלו מקבלות מידע על החדרים דרך גישה שונה מגולש אנושי ומאפשרות ביצוע הזמנות.

סקר של אתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד בדק חוות דעת של יותר מ-30 אלף אורחים שביקרו במלונות טראמפ כדי לאתר את המלון הטוב ביותר בבעלותו. המלון עם הציון הטוב ביותר הוא "טורונטו טאוור" בקנדה, שזכה לציון 9.6 בזכות התאמה לצורכי ארוח משתנים של זוגות, משפחות או קבוצות.

בארצות הברית "טראמפ סוהו ניו יורק" דורג בציון 9.1 עם שבחים על ניקיון מופתי בכל חלקי המלון. "טראמפ אינטרנשיונל ניו יורק" דורג גם הוא בציון 9.1 כשמרבית מאורחיו הם זוגות שאהבו את חדר האמבטיה המפנק שמשקיף לסנטרל פארק דרך חלון ענק חד כיווני, ומשפחות שציינו לטובה את צוות העובדים במקום שסייע בכל עניין והיה ומקצועי. "טראמפ אינטרנשיונל לאס וגאס" דורג בציון 9.0 , עיקר אורחיו הם קבוצות שהעירו על מחסור במכונות הימורים והיעדר קזינו בשטח המלון שהם חלק מרכזי בתיירות האזורית. עוד נטען שמיקום המלון מרוחק מעט מריכוז המלונות המובילים בעיר.

מלון "טראמפ אינטרנשיונל" באירלנד הוא בעל הדרוג הנמוך ביותר בקבוצה עם ציון של 8.5. אורחיו התלוננו על סידורי הארוחות אבל יש לקחת זאת בפרופורציה הנכונה מאחר ושביעות הרצון מהמזון סומנה בציון 8, שנחשב לגבוה אך אינו אופייני לאימפריית טראמפ שרגילה לציונים גובלים בשלמות. מלון נוסף בבריטניה הוא "טראמפ טרנברי" בסקוטלנד שזכה לציון 9.1 ומשרת בעיקר תיירות פנים, אורחיו אהבו את המיקום שנמצא נסיעה קצרה מערים מרכזיות.

מלון טראמפ בוושינגטון הוא החדש ביותר ממלונות הקבוצה ומרבית מאורחיו הוזמנו לנפוש בו מטעם המלון, לכן טרם התאפשר לשלבו בסקירה.

קישור לאתר: www.trump.com/hotel-collection