מראה הגבה המושלמת הוא חלומה של כל אשה. טכניקה חדשה של שזירת גבות בטכנולוגיית תלת מימד מאפשרת לנשים, להינות ממראה גבה מושלם, ללא צורך בקעקועים או פגיעה בעור. הטכניקה החדשה שכבשה את אירופה מגיעה עכשיו לישראל, ומאפשרת להדביק באמצעות דבק ביולוגי הנספג בעור שיער פלומה לטובת מילוי הגבות.

שזירת גבות - טיפול חדשני תחת מימדי לגבות יפות
שזירת גבות - טיפול חדשני תחת מימדי לגבות יפות

נשים רבות המשיכו להעזר באיפור לטובת יצירת הגבה המושלמת, או לחילופין לקעקע איפור קבוע בפנים כדי לייצר מסגרת ומראה פנים מלא. יחד עם זאת נשים רבות חיפשו פתרון שונה מטעמים רפואיים, דת ועוד.

טיפול שזירת הגבות, אינו כרוך בכאב כל שהוא ומאפשר להתאים שיער גבה לכל צבע. מומלץ לבצע את הטיפול אחת לשלושה שבועות או בהתאם לקצב הצמיחה האישי של הגבות.

לדברי אלדד אביגד, מומחה בקוסמטיקה, טכניקת שזירת הגבות הינה חידוש בינלאומי המאפשר באמצעות שיער פלומה טבעי לבצע מילוי גבות ללא פגיעה בעור. הטיפול מתאים במיוחד לנשים שתלשו עד כה את שיער הגבה וסובלות מדלילות.

מדובר בטיפול ייחודי שאינו מפריע לתפקוד היום יומי ומאפשר רחצה מלאה ללא חשש. התוצאה המתקבלת היא מראה גבה אמיתית שמתאים בעצם לכל אחד ואחת.

אלדד אביגד, מומחה בקוסמטיקה, מרצה ומדריך בבתי ספר לקוסמטיקה, בעל ניסיון של 15 שנה בתחום. לאלדד קליניקה פרטית בפתח תקווה. באחרונה מונה אלדד למדריך הראשי של חברת הקוסמטיקהALEX בגרמניה, שהחלה לשווק בישראל את מגוון מוצריה.

עלות הטיפול החל מ- 100 ₪ לפי מצב הגבה.