סיפור ההצלחה הגדול של הקריות - עכשיו גם במשכנות האומנים בקריית מוצקין! בימים אלה, החל השיווק והבנייה של NOFAR ARTOWER'', מגדל יוקרתי המתנשא לגובה של 26 קומות בסטנדרטים הגבוהים של דר נופרים, המציע דירות גדולות במיוחד עם מרפסות ענק, רובן צופות לנוף ים פתוח ולרכס הכרמל. ועכשיו, הטבה כפולה לרגל תחילת המכירה המוקדמת: 80,000 ₪ הנחה וגם משלמים רק 20% בחוזה והיתרה בכניסה לדירה!

מגדל היוקרה NOFAR  ARTOWER. קרדיט - Lumo
מגדל היוקרה NOFAR ARTOWER. קרדיט - Lumo

לחיות במשכנות האומנים בסטנדרטים של דר נופרים. פרויקט NOFAR ARTOWER ממשיך בגאווה את המוניטין חסר הפשרות של דר נופרים, הן מבחינת איכות הבנייה, העמידה בזמנים, רמות המפרט והגימור ומעל הכל - השירות .

NOFAR ARTOWER - מגדל מרשים ומרהיב ביופיו הממוקם בחלק המערבי של משכנות אומנים בקריית מוצקין והמציע דירות גדולות במיוחד, (כ- 125- 142 מ"ר נטו +( מרפסות ענק (כ- 22- 36 מ"ר נטו), רובן צופות לנוף ים פתוח ולרכס הכרמל.

מגדל היוקרה מאופיין כמיטב המסורת של דר נופרים, בסטנדרט בנייה גבוה, השקעה ומחשבה רבה לרווחת הדיירים: יוקם חדר כושר מפואר ומאובזר, שיכלול את מכשירי הכושר המתקדמים ביותר, לובי כניסה בגובה כפול בעיצוב יוקרתי, מועדון דיירים ואירועים גדול ומעוצב, לובי קומתי מפואר וחניון תת קרקעי, כאשר למרבית הדירות 2 חניות. פיתוח השטחים הציבוריים מתוכננים ומעוצבים עי חברת אדריכלי נוף, המובילה בתחומה.

כל הדירות ב- NOFAR ARTOWER יאופיינו בתכנון מוקפד ואלגנטי, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה ומפרט עשיר במיוחד הכולל בין היתר מטבח מפואר, מערכת מיזוג מושלמת הכוללת 2 מזגנים מיני מרכזי, מצלמות אבטחה במעגל סגור בלובי הראשי וברחבה המשותפת.

מנכ"ל ואחד הבעלים של חברת דר נופרים בע"מ, רפי בן משה, אמר, "חברת דר נופרים, שמה לה למטרה להקים פרויקטים ומתחמי מגורים איכותיים בסטנדרט בנייה מהגבוהים ביותר ולהקפיד על תכנון קפדני אשר מדגיש חשיבה על כל פרט ופרט לרווחתם של הדיירים ובמסגרת מדיניות זו של החברה, החלטנו ללכת על הטוב ביותר ובגדול! ולהביא לקריות את הסטנדרט הגבוה ביותר המקובל במגדלי היוקרה המובילים של ת"א."

מחברת דר נופרים, נמסר עוד כי, החברה רואה בקרית מוצקין יעד אסטרטגי לבנייה ולכן, הוחלט בחברה להרחיב את הפעילות בעיר, כך שבמקביל לשיווק והקמת הבניינים ה-6 וה-7 בפרויקט המצליח “Neve Novar" בשכונת נווה גנים קרית מוצקין, החלה כאמור המכירה המוקדמת והבנייה של מגדל היוקרה " NOFAR ARTOWER" במשכנות אומנים בקרית מוצקין.

תכנון הפרויקט בוצע על ידי האדריכל אברי פישר. שיווק הפרויקט מתבצע ע"י חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ. שיווק מגדל היוקרה " NOFAR ARTOWER", יבוצע מהדירה לדוגמא בבניין ה- 5, בפרויקט neve Nofar בנווה גנים בקרית מוצקין, ברח' הברוש 11 קרית מוצקין.