מסעדת ניטן תאי (רח' הארבעה 21, תל אביב) מגישה אוכל תאילנדי מוקפד ואנין טעם, במעטפת אלגנטית ויוקרתית. מבקרת המסעדות של אתר Thepulse, שרי כהן, יצאה למסעדה התאילנדית ניטן תאי להתנסות בחווית הבישול התאילנדי וחזרה מוקסמת

כלים
מסעדה תאילנדית בגירסת הגורמה. ניטן תאי - צילום: שרי כהן
מסעדה תאילנדית בגירסת הגורמה. ניטן תאי - צילום: שרי כהן

אם גם אתם חזרתם מתאילנד עם געגועים למטבח האסייתי או אם אתם סתם רוצים להכין נפשכם לטעמים התאילנדים, אז ביקור במסעדת ״ניטן תאי״ בהחלט יקח אתכם היישר לחופיה המדהימים של תאילנד ולניחוחות האסייתים מרחוב הקוואסן שבתאילנד - רק בגרסה הרבה יותר אקסקלוסיבית.

מאז חזרתי מגן העדן, תאילנד, הכמיהה לאכול אוכל תאילנדי לא עוזבת אותי! החלטתי לחגוג את יום הולדתי במסעדת ניטן תאי יחד עם שלוש חברות ואכן הבחירה היתה הבחירה המושלמת, חוויה מדהימה שהחזירה אותי אחורה, היישר לחופים הלבנים ועצי הקוקוס של תאילנד המדהימה.

עוד בכניסתי למסעדה חיכתה המארחת ושתי עוזרותיה בלבוש זהוב תאילנדי מזמין, כמובן אמרו ״סוואדיקה״ והזמינו אותנו להיכנס למסעדה. ישבנו על הבר המפנק במסעדה ואז החל טקס נטילת ידיים מלכותי (ולמען האמת טיפה מביך), טעמנו משלל המנות המדהימות שעד עכשיו אני מרגישה את טעמן בפה.

בין המנות המדהימות שכבשו אותנו, נבחרה בהצטיינות מנת הטלה ברוטב חלב הקוקוס החריף המכונה״ תום אה קאי״. כמובן שלא יכלנו לוותר על פאד תאי תאילנדי טיפוסי, אך הפאד תאי שטעמנו לא דמה לאף אחד קודם לו, אפילו לא לפאד תאי אמיתי מתאילנד!

לסיום, איך לא - קינחנו עם דיזרט מדהים שסיכם את כל החוויה הקולינרית המדהימה והבלתי נשכחת הזו, פלאן התה הירוק שהגיע לא רק עם גנאש בזיליקום תאילנדי, קראמבל פקאן, פרחי לבנדר לצד מקופלת ביתית של תה ירוק ושוקולד לבן - אלא גם בליווי של 2 מלצרים מתופפים על איזשהו כלי נגינה תאילנדי וזיקוקים, מה שהפך את חווית הערב הזה לחוויה קולינרית בלתי נשכחת.

אז ניטן תאי אמנם יוקרתית במקצת מבחינת המחירים אך יש תמורה בעד האגרה!