התחרות הצמודה בין שני המוצרים מעמידים רבים וטובים בפני הדילמה - במה לבחור? בקונסולת המשחק Xbox 1, או שמא מוטב להעדיף את PS4? שתי הקונסולות איכותיות, מתקדמות, ומציעות פעילויות בילוי רבות. מי מהן מומלצת יותר? במה לבחור? מדובר על קרב צמוד בין שתי יצרניות ענק, מיקרוסופט שעומדת מאחורי ה- XBOX ONE, לבין פלייסטיישן 4 המיוצרת על ידי חברת סוני. מדובר בשני מוצרים בעלי מפרט מתקדם ביותר, כזה שמאפשר שימוש מהנה ומבדר, שני המוצרים מציעים מגון עצום של אפשרויות, ומעמיד לרשות המשחק פונקציות רבות. אך בכל זאת קיימים הבדלים של ממש בין שני המוצרים. ולקראת רכישה יש להחליט במי לבחור מבין השניים.

כלים
Xbox 1 או ps4
Xbox 1 או ps4

עבור מי מיועדת קונסולת המשחק?

בעת ההתלבטות בין שתי הקונסולות יש לשים לב לשימוש הרצוי לכם אינדבדואלית. כיוון שעבור מי שמבלה זמן רב במשחקים והוא גיימר אמתי, מתאים לבחור את קונסולת המשחק PS4, וזאת מכיוון שהוא מיועד ומתאים לגיימרים, משכך הוא מאפשר משחקים באיכות וברמה. לעומת זאת כאשר מדובר בקונסולת המשחק Xbox 1,

יש לשים לב שהיא קודם כל קונסולת בידור, המשמשת לצפייה, גלישה, סקייפ, העברות מוזיקה וסרטוני וידאו. ובנוסף לכל השימושים הללו היא גם משמשת למשחק.

היא אמנם מציעה חוויית משחק איכותית וטובה, אך מכלול הפונקציות שלה בהחלט באות על חשבון האיכות של המשחק. כך שאם המטרה העיקרית ברכישה היא משחקים – מתאים יותר לבחור בפלסטיישן 4.

עניין של העדפה אישית

כמו בכל התלבטות בין מוצרים הדומים במטרה שלהם, יש מקום רב להעדפה האישית ולנטיית הלב, זו שנובעת מטעם אישי וגם מהרגל. כיוון שמי שהורגל לקונסולת משחק אחת ונהנה לשחק בה, עשוי להתקשות להמיר אותה באחרת ולהתרגל אליה, אף אם רשמית היא מציעה יתרונות או טכנולוגיה מתקדמת יותר. לכן בעת בחירה של קונסולת משחק, יש לשים לב לעניין זה ולבחור את המוצר לפי הטעם האישי. כך שהקונסולה אכן תהווה מקור להנאה ובילוי בהתאם לכל משחק כרצונו.