מכונת הקפה הופכת בהדרגה להיות נוכחת יותר ויותר במטבח הישראלי, היא קומפקטית ומעוצבת, היא מפנקת ומפיקה משקה חם ומרענן, אבל גם היא בעצמה זקוקה לתחזוקה שוטפת ונכונה, בשביל שהיא תוכל להמשיך לשרת אתכם כראוי הלאה. מכונת קפה ביתית היא מכשיר חשמלי לכל דבר, ומשכך עלולות לצוץ מעת לעת תקלות שונות. כאלו הפוגמות בתפקוד של המכונה או משביתות אותה לחלוטין. ועבור מי שהתרגל להכין את כוס הקפה באמצעות מכונת קפה ביתית, זו עשויה להיות תקלה מציקה בהחלט. האם למסור את המכונה למעבדת תיקון מכונות קפה?

כלים
תיקון מכונות קפה פרש קפה
תיקון מכונות קפה פרש קפה

מכונה באחריות

מרבית מכונות הקפה הביתיות נושאות תעודת אחריות התקפה לתקופה של כשנה. אחריות זו מכסה מגוון של תקלות שעלולות להתרחש במכונת הקפה. לכן במקרה בו אכן התרחשה תקלה בתקופה בה האחריות עודנה תקפה, וודאי שכדאי לפנות למי שעומד מאחורי האחריות - ולבקש ביקור של טכנאי וגם תיקון מכונת קפה למכונה המקולקלת. כל עוד האחריות בתוקף – נצלו אותה.

מכונה ללא אחריות

השאלה הגדולה צצה במקרים בהם למכונת הקפה כבר אין אחריות בתוקף. התרחשה תקלה, מה עושים עכשיו? האם שווה להזמין טכנאי לצורך תיקון מכונת קפה , הוא יגבה מכם דמי ביקור בסך כמה מאות שקלים, ועדיין לא הגענו לעלות התיקון או החלפת החלק... או שמא מוטב להחליף את מכונת הקפה באחרת חדשה? דילמה סבוכה זו עומדת בפני כל מי שמכונת הקפה שלו התקלקלה והוא אינו יודע להחליט מה כדאי לו לעשות – לתקן או לקנות אחרת?

במכונה איכותית וטובה שווה להשקיע

בגדול ניתן לקבוע כי במכונת קפה ביתית טובה ואיכותית, שווה להשקיע עלות של תיקון, במיוחד אם המכונה תוחזקה על ידכם היטב וטופלה כראוי. במקרה כזה מסתבר כי עלות התיקון מצדיק את עצמו. מה שאין כן כאשר מדובר במכונה ישנה שכבר חורקת פה ושם, או מכונה מתוצרת ירודה ולא איכותית דיה. במקרים כאלו יתכן שהתקלה שהתרחשה זו עילה נכונה להחלפה של מכונת הקפה ורכישה של מכונה חדשה ואיכותית, כזו שתשרת אתכם מעתה והלאה. זכרו – תחזוקה נכונה של מכונת הקפה מאריכה את חייה ומונעת תקלות.

תיקון מכונות קפה

במידה והחלטתם לתקן את מכונת הקפה, מעבדת תיקונים מקצועית תהווה כתובת נכונה ביותר. חברת פרש קפה מציעה לכם מעבדת שירות המתמחה בהחלפת חלקים מקוריים לכל מכונות הקפה ותיקון כל סוגי התקלות. השירות כולל איסוף המכונה מבית הלקוח, קבלת מכונת קפה חלופית, החזרת מכונת הקפה כשהיא מתוקנת וגם אפשרות להרחיב את תקופת האחריות על המכונה.