חשבתם על בילוי משפחתי משותף - למה שלא תלכו לקולנוע? לפעמים לא צריך לשבור את הראש ולחפש דרכים לצאת מהקופסה. במיוחד כאשר מדובר בבילוי כיפי ובחוויה מהנה לכל בני המשפחה.

כלים
בית קולנוע
בית קולנוע

כאשר האינטרנט נמצא חזק בתמונה וניתן להוריד סרטים חינם וללא הגבלה כמעט, הנטייה היא לחשוב כי אנשים נטשו מזמן את בתי הקולנוע וכי כיום כולם מתכנסים בבית כדי לראות סרט חדש. האמת היא שאין רחוק מהאמת ובתי הקולנוע המודרניים, לא מפסיקים למכור כרטיסים, זאת עובדה. מדוע הבילוי בקולנוע נחשב לכך כך כיפי ומהנה עבור אנשים בכל גיל כמעט? ומה היתרונות של הליכה לקולנוע ביחס למקומות בילוי אחרים?

קומפלקס שלם המותאם לבילוי

כיום לא חסרות אפשרות בילוי זה נכון. אבל לפעמים כאשר יש לך משהו טוב ביד, לא צריך לחפש אחר אטרקציות חדשות. זה לא סוד שאולמות הקולנוע של היום הם לא מה שהיו פעם. כיום מדובר בקומפלקס שלם אשר מותאם לבילוי עבור כל המשפחה, כך שאינכם מגיעים לסרט ותו לא. באפשרותכם להרחיב את הבילוי אף לארוחה משותפת, קינוח ולשלב שלל אטרקציות נבחרות.

אולמות הקולנוע מציעים חוויית צפייה ייחודית

אז נכון לרבים מאתנו יש טלוויזיית LCD עם מסך גדול, או מערכת קולנוע ביתית המאפשרת לנו לראות איזה סרט שאנו רק רוצים באיכות גבוהה למדי. אולם אולמות הקולנוע מושכים אליהם את הצופים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת אשר אותה אין בכל בית. החל בכיסאות נוחים ומרווחים ומסכי ענק קעורים, דרך מערכות סאונד משוכללות ועד לאפקטים מיוחדים, תלת מימד ואף חווית VIP מיוחדת לצופים.

ובל נשכח את הסרטים עצמם

למרות שבהחלט ניתן להוריד למחשב כמעט כל סרט, לוקח קצת זמן עד שהסרטים החדשים הופכים להיות נגישים. כך שאם יש סרט אשר שמו הולך לפניו ואינכם כבר יכולים לחכות עד שתראו אותו, מומלץ לקנות כרטיסים ליום בו הוא יוצא לאקרנים. אותו הדבר עם הילדים שלכם: אם זמן רב הם מחכים לסרט המשך, אין שום סיבה שימשיכו לחכות כאשר אתם יכולים להציע להם את הסוף לכל הציפיות בקלות. בקולנוע ישנו מגוון רחב של סרטים המדברים לכל העדפה או סגנון, בעזרתם ניתן להתנתק מהמציאות לכמה רגעים ואחר לחזור, עם נושא שיחה משותף לכל המשפחה.

מעוניינים לציין אירוע מיוחד? לרשותכם חוויית VIP

וכמובן שאם ברצונכם לשדרג את הבילוי במידה מיטבית ולקחת אותו צעד אחד קדימה, הרי שהקומפלקסים החדשים של יס פלנט חיפה מציעים לכם חווית VIP בלתי נשכחת. מדובר בשורות אשר מיקומן בחלקו העליון של האולם והן מעוצבות ממש כמו מחלקה ראשונה במטוס. הכיסאות נוחים להפליא, ישנם מגשים עליהם ניתן להניח אוכל ולפני הסרט ולרוב גם לאחריו הצופים עוברים בטרקלין המציע כיבוד הכלול בעלות הכרטיס. אין ספק כי מדובר בחוויה ייחודית.

בתי הקולנוע מציעים למשפחות בילוי איכותי ומהנה לכל הדעות. לכן אם אתם מחפשים דרך להעביר זמן איכות משותף, כדאי שתזמינו כרטיסים (ואפשר להזמין מהאינטרנט, גם יתרון משמעותי).