חברת Fiverr יוצאת בקמפיין אייקוני תחת הכותרת "In Doers We Trust". הקמפיין עוסק ביזמות מודרנית וברוח העשייה הייחודית המאפיינת אותה. בנוסף, מטה Fiverr בתל אביב עובר למשרדים חדשים המאופיינים בעיצוב ואווירה המקדשים את רוח היזמות ומתכתבים עם המיתוג החדש של החברה.

כלים
בד בבד עם השקת הקמפיין המרכזי, Fiverr פתחה משרדי מטה חדשים בתל אביב
בד בבד עם השקת הקמפיין המרכזי, Fiverr פתחה משרדי מטה חדשים בתל אביב

Fiverr, זירת המסחר הגדולה בעולם עבור שירותים דיגיטליים וקריאטיביים ליזמים ועסקים קטנים, מכריזה על קמפיין משולב ראשון מסוגו, "In Doers We Trust" למיתוג מחדש. מטרת הקמפיין הנרחב, הכולל קמפיין חוצות ועדכון נכסי המותג הדיגיטליים, היא עיצוב מחדש של המותג ברוח תנועת ה'יזמות הרזה' (Lean Entrepreneurship - פירושה לעשות יותר עם פחות ולעשות כל מה שצריך כדי להצליח ולפרוח בכלכלה החדשה) ההולכת ומתרחבת בעולם וחובקת את קהילת Fiverr ואת קהילת היזמים באשר הם.

בד בבד עם השקת הקמפיין המרכזי, Fiverr פתחה משרדי מטה חדשים בתל אביב, המאופיינים בעיצוב ותרבות ארגונית ייחודיים, המקדשים את רוח היזמות הן ברמת העיצוב והן בתחושת השליחות וההזדהות עם הקהילה שהם מקנים לעובדי החברה.

קמפיין המיתוג הנרחב והרב ערוצי מבית Fiverr, חורג מכל מסורת שיווק, ומשקף את רוח היזמות הגולמית של אינספור חברי הכלכלה החדשה, תוך שהוא מטיל ספק בתפיסות השגורות והמוכרות ביחס לדרכים לפתח עסק ולהצמיח אותו בצורה יעילה. עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם פלאטון () וסנדרו (), המציגים בצילומי הסטילס חברי קהילה אמיתיים ב- Fiverr. סרטון הווידיאו הנשכני הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה -. "In Doers We trust" פונה אל קהילות יזמים, בעולם הדיגיטלי ובעולם האמיתי, ברחבי ארה"ב. הקמפיין כולל שיתופי פעולה מרכזיים עם גוגל (יוטיוב) , ופייסבוק , הפורצים גבולות וציפיות בכל הנוגע לתכני וידיאו, וכן פרסום חוצות חדשני על פני תחבורה ציבורית בסן פרנסיסקו ובניו יורק.

בנוסף לפרסום החוצות החדשני, פילוסופיית "In Doers We Trust" תונגש דיגיטלית למשתמשים באמצעות עיצוב מחודש של זירת המסחר, הבלוג ושאר הערוצים החברתיים.

"In Doers We Trust' ' הוא הרבה יותר מקמפיין יפה עם קופירייט מחוכם״," מסר מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr. "הרגשות אליהם אנו מתחברים מגדירים את המחשבה והלך הרוח של היזמות הרזה (lean entrepreneurship) ושל אלה המייצגים אותה, בדרכים שלא נעשו מעולם. בנוסף לעובדה שהתרבות הארגונית של Fiverr היא שם נרדף לגישה ולמנטליות הזאת, התברכנו בעמדה ייחודית המאפשרת לנו לחזות ממקור ראשון, בכוח ההשפעה שיש לקהילה שלנו ולקהילות הדומות לה. אנו נרגשים לשתף את המסרים הללו עם העולם.

השקת הקמפיין בעלות של מיליוני דולרים, הוא רק סממן אחד לתנופה העצומה בה נמצאת Fiverr. עם זירת המסחר הגלובלית והקהילה שצמחה לממדים ההופכים אותה לתנועה בזכות עצמה, Fiverr ממשיכה בתוכניות לצמיחה והתרחבות. ביטוי נוסף לכך הוא השקת המטה המרכזי החדש שלה בבניין ההיסטורי ״בית האיכרים״ בלב ליבה של תל אביב. המשרדים החדשים נפרסים על פני 3,600 מ"ר בשבע קומות, וכוללים כ- 40 חדרי ישיבות, חדר כושר מאובזר, קפיטריות, ואזורי פנאי. חללי המשרד שונים וייחודיים, ומשלבים חללים משותפים פתוחים לצד חללים פרטיים, בכדי ליצור סביבה המאפשרת מיקוד, יצירתיות ושיתופי פעולה בין העובדים.

מטה המשרדים החדש מכיל את הערכים של נקיטת יוזמה ונחישות, שאיחדו את קהילת Fiverr ויצרו ממנה תנועה. במשרדים, אלמנטים עיצוביים רבים של 40 מחברי הקהילה הגלובלית של Fiverr, הממוקמים בכל רחבי המשרד החל מתמונות ואלמנטים דקורטיביים התלויים על הקירות ועד להדפסים על גבי שולחנות, כריות, מיצגים ויצירות אמנות שונות ומגוונות בשלל מדיות.

"השנה האחרונה סימנה הרבה אבני דרך משמעותיות עבורנו". אמרה ורד רביב-שוורץ, COO של החברה. "אחת מהן הייתה ההבנה שהקהילה שלנו הפכה ליותר מסתם קבוצה של אנשים בעלי סגנון חשיבה דומה. היא הפכה לתנועה של ממש, המאחדת את כולנו תחת מיקוד ומטרות משותפות. רצינו לחגוג את התנועה הזו בדרך אותנטית, שתציג את הכישרונות והתשוקה של חברי הקהילה שלנו באופן שניתן לראותו כמעט מכל מקום בבניין. העיצובים של חברי הקהילה הם תזכורת תמידית למה שהופך את זירת המסחר שלנו לכה ייחודית, ולמה שהופך את המשתמשים בה לבעלי השפעה".

אודות Fiverr

Fiverr® היא זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. Fiverr מספקת ליזמים ופרילאנסרים פלטפורמה לביצוע משימות במהירות, גמישות ויעילות. החברה שנוסדה בשנת 2010, נפרסת על פני משרדים ברחבי העולם בניו יורק, שיקאגו, מיאמי, סן-פרנסיסקו, ותל אביב. קהילת הפרילאנסרים הגלובלית ב-Fiverr כבר ייצרה מיליוני Gigs® (שירותים) איכותיים במגוון תחומים ב-190 מדינות בעולם.