מי מאיתנו לא הייתה רוצה ללכת לישון עם שיער קצר ולקום עם שיער ארוך? האמת היא שזה חלום של נשים רבות ולכן ברור מדוע מושקעים כל כך הרבה משאבים בעניין הזה. החדשות הטובות הן שהיום יש לא מעט שיטות להארכת שיער, כך שזה לא משנה בנות כמה אתן או למה אתן רוצות להאריך את השיער, כי בכל מקרה זה אפשרי. כשמדברים על שיטות מתקדמות של הארכת שיער צריך לקחת בחשבון אופציות כמו:

הארכת שיער
הארכת שיער

1. הארכה בעזרת פאה

2. הארכה בעזרת הלחמה

3. הארכה באמצעות חרוזים

4. תוספות שיער שונות

חשוב להבין שאין תשובה אחת נכונה לשאלה איך כדאי יהיה להאריך את השיער כי זה מאוד תלוי בסוג השיער שיש לכן, במצב שלו ובתדירות שבה אתן רוצות לעשות הארכת שיער. לדוגמא: לשיער חלק בדרך כלל דרושה הארכה חזקה ויציבה יותר שכן אחרת התוספות עלולות ליפול או פשוט לנשור מהשיער. לכן חשוב לקחת בחשבון את הדברים ולבדוק לעומק באיזו שיטה של הארכת שיער אתן בוחרות.

בחירת מעצב השיער שלכן

מעבר לכך שצריך לבחור את שיטת הארכת השיער הכי מודרנית ומתאימה שיש, צריך גם לבחור את איש המקצוע שיבצע את העבודה בשטח. זה שיש הרבה מאוד מעצבי שיער שיוכלו להציע לכן שירות זה טוב ויפה, אך האם מכל אחד מהם באמת תוכלו לקבל שירות מקצועי, אדיב וכזה שיחזיק מעמד לכמה שיותר זמן? בדרך כלל התשובה לכך שלילית ולכן חשוב לבדוק לאיפה אתן פונות. הארכת שיער חייבת להתבצע על ידי מי שמכיר את התחום ושיש לו ניסיון בענף הזה כי אחרת עלול להיגרם נזק בלתי הפיך לשיערכן.

לכמה זמן מחזיקה הארכת השיער?

זה מאוד תלוי בשיטה שבה אתן בוחרות כי יש הבדל בין האופציות השונות. יש מקרים שבהן הארכת השיער תוכל להחזיק שבועות ארוכים אך יש גם מקרים שבהם מייד עם החפיפה הראשונה אתן תראו שהתוספות מתנתקות וממלאות את חדר הרחצה. לכן זה עוד שיקול בבחירת השיטה המתאימה ביותר להאריך את שיערכן, כי לא תמיד נרצה לבחור בשיטה שאינה מספיק עמידה. כדי להחליט מאיזה איש מקצוע אתן רוצות לקבל שירות בתחום הזה כדאי מאוד יהיה לבדוק האם הוא יוכל גם לייעץ לכן. הרבה פעמים ייעוץ מקצועי מאדם שמבין בתחום זה מה שיוכל לעזור לכן לבחור את השיטה המתאימה לכן ביותר. זה לא משנה אם אתן רוצות לבחור שיטה מתקדמת להארכת שיער לצורך אירוע משפחתי, אירוע עסקי או לקראת כל חגיגה אחרת, כי בכל מקרה אתן תראו שזה ישנה משמעותית את ההופעה החיצונית שלך. הרבה אנשים התמכרו לעניין אחרי הפעם הראשונה של הארכת השיער כך שגם לכן צפויה חוויה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד.