איפה אפשר לראות גרפיקה? גרפיקה ניתן למצוא בכל דבר; ספרים, חולצות מודפסות, צעיפים מודפסים, כרטיסי ברכה ועוד משתמשים בעיצוב גרפי ואת כולם מכין מעצב גרפי מקצועי. הצלחתו של הגרפיקאי

כלים
בית ספר לגרפיקה אונליין
בית ספר לגרפיקה אונליין

נמדדת בפרוייקטים שלו, אישיותו, ניסיונו והידע הרב, שרכש במהלך לימודיו בבית הספר. היום ישנם מקומות לימוד רבים ומגוונים המלמדים גרפיקה. מסגרת הלימודים בבתי ספר לגרפיקה אונליין היא הפופולרית מביניהם. מסגרת לימודים זו מבוקשת בשנים האחרונות על ידי רבים, משום ששיטת לימוד זו מאפשרת לכל אחד מהתלמידים ללמוד מכל מקום, בקצב האישי שלהם, בימים ובשעות הנוחים להם.

בקרו אותנו באתר וצפו בעוד מאות סרטוני הסבר איך ללמוד מהבית גרפיקה ועיצוב אחד על אחד עם מורים פרטיים

בתי ספר און ליין

בתי הספר לגרפיקה אונליין, המלמדים שיעורים דרך האינטרנט עובדים בשיטות לימוד מתקדמות, המאפשרות לתלמידים שלהם ללמוד מהסביבה הטבעית שלהם, הבית או בכל מקום אחר, ולחסוך לעצמם את הזמן והעצבים הכרוכים בנסיעות לבית הספר הרגיל. קורסי הגרפיקה בבית ספר שכזה נעשים במסגרת שיעורים אישיים בשיטת "אחד על אחד".

אחד על אחד – קצת על שיטת הלימוד

אז מהי שיטת הלימוד אחד על אחד? שיטת לימוד "אחד על אחד" היא שיטה ללימוד בה מתחברים התלמיד והמורה דרך האינטרנט אל תוכנה מיוחדת, המאפשרת למורה לעבוד על המחשב של התלמיד ולהראות בצורה זו את חומר השיעור, כמו גם לראות איך התלמיד מתרגל את החומר במהלך השיעור ואיך הוא מתקדם. כל שיעור הוא בעצם שיעור פרטי בו התלמיד מקבל את מלוא תשומת הלב מהמורה. אורך קורס גרפיקה בבית ספר אונליין תלוי בקצב הלימוד האישי של כל תלמיד ויכול לארוך בין 9 חודשים לשנתיים או יותר .על מנת ללמוד בשיטה זו הישר מביתכם, וודאו שיש לכם מחשב טוב עם חיבור לאינטרנט, אזניות, מיקרופון ותוכנות. את תוכנת החיבור יספק בית הספר ברוב המקרים

לימודים און ליין - מה ניתן ללמוד בלימודי גרפיקה בבית ספר אונליין?

לימודי גרפיקה ממוחשבת בבית ספר ברשת יספקו לכם את הידע והמיומנות להם תזדקקו בעבודה עם התוכנות הגרפיות המובילות בשוק. בצד פיתוח החשיבה הגרפית שלכם, לימוד יסודות העיצוב ותכנון העבודות, תלמדו לעבוד עם תוכנת הפוטושופ ביעילות ובצורה נכונה ותתרגלו בה עבודות שונות ומגוונות. תוכנה זו מיועדת לעיצוב ועריכה של תמונות, שילוב תמונות והחלת אפקטים עליהן כמו גם שילוב טקסט בצורה יעילה.

תוכנות עיצוב וגרפיקה אחרות שנלמדות נוספות

תוכנות נוספות אותן תלמדו בבית ספר לגרפיקה אונליין הן תוכנת אדובי אילוסטרייטור, שהיא תוכנה וקטורית לאיור ממוחשב, המאפשרת שינוי גודל האיור או האלמנט הגרפי לכל גודל שתרצה ללא פגיעה באיכות ההדפסה ותוכנת ההוצאה לאור, תוכנת האינדיזיין. תוכנה זו היא אינה תוכנה גרפית. זוהי תוכנת עיצוב ועימוד ספרים, העובדת בשיתוף מלא עם התוכנות הגרפיות האחרות, כך שניתן לייבא כל מיני אלמנטים ועיצובים גרפיים אליה ולעמדם יחד עם הטקסט. אם אתם חולמים לעצב ספרים, מגזינים או אפילו עיתון או דברים אחרים, בתוכנה זו תוכלו לעשות זאת, ולעשות זאת צויין.

בקרו אותנו באתר וצפו בעוד מאות סרטוני הסבר איך ללמוד מהבית גרפיקה ועיצוב אחד על אחד עם מורים פרטיים