ביהמ"ש לענייני משפחה בחיפה, נענה לבקשתו של ב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, לדחות את התביעה שהגישה האישה, וקבע כי, " פיצויים המשולמים במסגרת תביעה עפ"י חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים אינם נושא לאיזון בין בני הזוג"

עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

מאבק גירושין. בני זוג, תושבי הצפון, החיים בנפרד זה תקופה ארוכה, תוך שהם מנהלים התכתשות משפטית על חלוקת נכסיהם, לא מפסיקים להפתיע את בית המשפט לענייני משפחה בחיפה בתביעות הדדיות והפעם, ביהמ"ש, דחה את התביעה שהגישה האישה, לאחר שב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר, חשף בפניו אסמכתאות ובהן פירוט הסכומים שהועברו מחברת הביטוח לידי הבעל, נהג מונית, בגין פיצויים בעקבות תאונת דרכים קשה שבה היה מעורב ושהוכיחו כי האישה הציגה נתונים מופרזים על הפיצוי הכספי שהוא קיבל.

בנוסף, ביהמ"ש, קיבל את גרסתו של ב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר כי, האישה "ניפחה" את סכום הפיצויים, לא מסרה את מקור המידע שעליו הסתמכה בקביעת הסכום שנקבה ופעלה "בחוסר תום לב וחוסר ניקיון כפיים".

הבעל, טען, כי, מספר חודשים לאחר תאונת הדרכים, שבה היה מעורב, הוא עזב את רעייתו ואת ביתם ועבר להתגורר אצל קרובי משפחה. ביהמ"ש קבע עוד בהחלטתו כי, "במקרה שבפנינו, שולמו לבעל דמי פגיעה בגין הפסד שכרו לאחר אירוע התאונה למשך תקופה של כחצי שנה והסכום ששולם כיסה 75% משכרו ויש להניח ששולם לפני מועד עזיבת הבעל את הבית המשותף". ביהמ"ש אף קיבל את עמדתו של ב"כ הבעל עו"ד גיא אופיר וחייב את האישה לשלם לבעלה בנפרד את הוצאות המשפט ושכ"ט עו"ד.