הראשון לציון הרב יצחק יוסף הדליק נר חמישי של חנוכה עם עובדי ומתנדבי מד"א - עובדי ומתנדבי מד"א חגגו את חג החנוכה בהדלקת נרות בבניין ההנהלה בתל אביב * את הנר החמישי הדליק הראשון לציון, הרב יצחק יוסף * הרב יוסף: "אשריכם, אתם שעושים הרבה מעל ומעבר, כל המקיים נפש אחת בישראל כאילו קיים עולם ומלואו"

כלים
הראשון לציון הרב יצחק יוסף,  צילום: אסי דבלינסקי
הראשון לציון הרב יצחק יוסף, צילום: אסי דבלינסקי

למעלה ממאה מעובדי ומתנדבי מגן דוד אדום התכנסו להדלקה חגיגית של נר חמישי של חנוכה, בהשתתפות הראשון לציון הרב יצחק יוסף. הטקס התקיים בבניין מטה מד"א בתל אביב, ולאחריו התכבדו כל הנוכחים בסופגניות, האזינו לדברי ברכה של הרב יוסף שקיבל שי ממנכ"ל מד"א וכמובן שרו ביחד את מזמורי החג.

בדברי הברכה שנשא הרב יוסף, הוא עמד על נס החנוכה והודה לעובדי ומתנדבי מד"א על עבודתם המסורה: "אנחנו נמצאים בחנוכה, חג שבו הייתה הצלה רוחנית לעם ישראל ואתם שעוסקים בהצלה גשמית וגופנית יודעים שלא ייתכן שתהיה הצלה רוחנית בלי הצלה גופנית וגשמית, כל עוד אדם חי הוא יכול לעשות מעשים טובים ומצוות. התורה רוצה שאדם יחיה ויוכל לקיים תורה ומצוות. אשרכם, אתם שעושים הרבה מעל ומעבר, כל המקיים נפש אחת בישראל כאילו קיים עולם ומלואו, אתם עוסקים בהצלת נפשות. אני רוצה לברך אתכם, זכות המצווה הגדולה של הצלת נפשות בעם ישראל תהיה בימניכם".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, הודה לרב יוסף על שכיבד את העובדים והמתנדבים בהשתתפותו ונשא אף הוא דברי ברכה לרגל החג: "הראשון לציון, כבוד הרב יוסף, אני נרגש מהגעתך למד"א. הקשר שלך ושל משפחתך עם הארגון הוא קשר קרוב והדוק. מי כמונו מעריכים את תרומתך הרבה והעשייה הפורה למען קירוב לבבות ואחווה. אני שמח על החגיגה הזו יחד ומאחל לכולנו חג אורים שמח ולרב יוסף אני מאחל שנים רבות של עשייה למען עם ישראל ולמען הזולת."