בשנים האחרונות קיימת עלייה מגמתית במודעות לעולם הקבלה ולכן אלפי תלמידים מכל הדתות ברחבי הגלובוס, הרוצים לחוות חוויה יהודית ורוחנית פונים ללימודים אלו ובכך ממלאים את הנפש במימד קוסמי ומרתק. פרט לפאן המיסטי, לימודי הקבלה נוגעים בנושאים רבים הקשורים לתמצית החיים לרבות הגשמה וחיפוש עצמי, התעמקות בנבכי הנפש, זוגיות ועוד.

כלים
משה אלרואי אלון. כתב 12 ספרים בנושא חכמת הקבלה
משה אלרואי אלון. כתב 12 ספרים בנושא חכמת הקבלה

הכנס השנתי של מרכז נופך בנושא סודות חכמת הקבלה יתקיים ביום שלישי הקרוב, בשעה 20:00 במרכז הבמה שבגני תקווה. את הכנס ינחה משה אלרואי אלון, מייסד מרכז נופך - העוסק בחקר, לימוד והפצת רזי חכמת הקבלה האותנטית המסורתית על דרכה של היהדות האורתודוקסית המקורית כפי שנשתמרה לדורות, לרבות הרצאות, סדנאות וקורסים המבוססים על כתובי הקודש המוכרים.

משה אלרואי אלון, עוסק בחכמת הקבלה משנת 2000, מאז הוא כתב 12 ספרים בתחום חכמת הקבלה, עוסק בייעוץ והכוונה אישית בכל תחומי החיים, מטפל על פי התדרים הגבוהים, נותן ייעוץ אישי וארגוני ומלמד בעומקי רזי חכמת הקבלה לדורשיה.

הכנס יעסוק בשילוב בין העולם הרגשי, המיסטי והרוחני לבין חכמה ודרך חיים שתועיל להבנה ופתרון של בעיות או מצבים מורכבים שבהם אנו נתקלים בחיי היומיום ובכך להביא אתכם למצב של איזון, סיפוק, ידע ושלמות פנימית.

-האירוע יתקיים בהיכל התרבות בגני תקווה (מרכז הבמה), הרשמה מוקדמת בטל' 050-2544493