אחוזת אודם – מלון בוטיק חדשני המשקיף על החרמון - קררו – אדריכלים מציגים את השילוב בין אדריכלות, אומנות וחוויה במלון בוטיק ייחודי הממוקם בסביבה פסטורלית וטבעית בצפון ההררי - פרויקט "אחוזת אודם" שצפוי להסתיים בשנת 2020. הפרויקט ישכון למרגלות יער אודם בקרבת בריכת רם בצפון הגליל העליון ויכלול בתוכו מלון בוטיק של 3 חדרים יוקרתיים הצמודים לבית פרטי. קונספט המקום הוא עולם הזמן – כל חדר יעוצב על פי זמן אחר – עבר, הווה ועתיד בשילוב חוויה המגרה את ארבעת החושים.

מלון אודם יהיה אחד המלונות הראשונים בישראל להציע שירותי מלון חכם הכולל שליטה מלאה על הטמפרטורה, אור, הצללה, אמצעי בידור ומדיה באמצעות טאבלט ייעודי
מלון אודם יהיה אחד המלונות הראשונים בישראל להציע שירותי מלון חכם הכולל שליטה מלאה על הטמפרטורה, אור, הצללה, אמצעי בידור ומדיה באמצעות טאבלט ייעודי

מלון אודם יהיה אחד המלונות הראשונים בישראל להציע שירותי מלון חכם הכולל שליטה מלאה על הטמפרטורה, אור, הצללה, אמצעי בידור ומדיה באמצעות טאבלט ייעודי. במקום ישולבו גאדג'טים חדשניים כמו מסכי סינמה דיגיטליים המוצבים בתקרות או בקירות הנראים כחלונות בעלי אפקט המחשה מציאותי של טבע ונוף ושילובים נוספים של טכנולוגיה חדשנית מהמתקדמות בעולם.

עולם הזמן לפיו תיבנה אחוזת אודם ומלון הבוטיק יצור עבור האורח חווית שליטה מקסימלית לפיה האורח יוכל לבחור באיזה מזג אויר הוא רוצה לנפוש, איזה מוסיקה מתחשק לו לשמוע, איזה ריח בא לו להריח ומה בא לו לראות. כל צימר יקבל יחידת זמן משלו ויוכל לחוש את מרכיבי הזמן של אותה תקופה באמצעות האלמנטים הטכנולוגיים הפרושים באתר האירוח.

צימר העתיד יהיה בנוי מחלל פתוח שצלע אחת המרכיבה אותו תהיה בנויה ממסך זכוכית פתוח לנוף החרמון והסביבה. הגינה הסמוכה לצימר תעוצב בצורה ייחודית המאפשרת תחושה של דו שיח בין הפנים לחוץ. תקרת הצימר תכלול מסכי סינמה דיגיטלית שיאפשרו לאורח לדמות את העונה והבהירות המתאימה לו על פי דרישה, כך למשל ניתן יהיה להיות בחופשה חורפית בחודשי הקיץ ולהיפך בתוך הצימר, גם מבחינת התחושה בחדר כמו טמפרטורה, רעש של גשם על הגג או מראה של שלג שנראה יורד במסכים השונים או לחלופין שמש אביבית וציוץ ציפורים. גם הג'קוזי הממוקם בחדר העתיד יוקף ב-9 מסכי פלזמה המייצרים תחושה של אזור חיצוני, ירוק, פסטורלי ופורה.

צימר העבר יאופיין במיטת קפיטונאג' - עיצוב המבוסס על טכניקה מסורתית של ריפוד מבד עשיר וכפתורים המהודקים עליו, אמבט אובלית עומדת שתוצב במרכז החדר, מכונת תקליטים, רצפת עץ עתיקה, אבזור עתיק כמו חלוקי אמבט, אביזרי מטבח וסכו"ם מתקופה היסטורית ועוד.

בריכת המלון החיצונית תזכה לעיצוב infinity pool – בריכה היוצרת תחושה שהמים יוצאים מתוכה החוצה וממשיכים בזרימתם, טמפרטורת הבריכה תיקבע באמצעות מערכת קירור אלקטרונית, לצד הבריכה ייבנה מכון כושר מאובזר שבערב קירותיו ייפתחו לחלוטין לאזור לאונג' מפואר עם מסכים ברזולוציית4k . ספא המלון יאפשר לאורח ליהנות מנוף הבריכה , הספא יוקף בווילונות לבנים ללא קירות. אזור הטיפולים יהיה בתוך בקתה לצד תנורי חימום גדולים מהחדשים ביותר בשוק שיפזרו חום בימי החורף הקרים, הספא עצמו יכיל אלמנטים של שימוש בחושים השונים – מפזרי ריח ארומטי, מערכת הגברה ייעודית ועוד.

המטרה העיקרית של הפרויקט היא ליצור תחושת יוקרה לצד שקט , טבע ורוגע המכנסת בתוכה אלמנטים של טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ביותר, לצד נוף יערי, איילים ועצי דובדבן המוכרים לרוב עם הסביבה האקולוגית של אודם

האדריכל קובי קררו "קהל היעד יהיה בנוי מזוגות בכל הגילאים משכבה סוציו-אקונומית גבוהה. הצימרים מיועדים לזוגות שמעוניינים לבלות ולהתבודד – רחוק מרעש והמולה של העולם החיצון הקונספט שלנו הוא לאפשר לאורחים לבחור ולחוות את התקופה שבה הם מעוניינים לחיות ולהתקיים, דבר שלא ניתן לחוש אותו במרחב העירוני והטבעי בו האדם חי את שגרת היום יום".