למה בכלל לבחור בתאילנד כיעד לטיול? כשבוחרים יעד לחופשה מרוחקת בוחרים חופשה ארוכה בסגנון אחר. קוסמוי מציע את מלוא היצע החוויות התאילנדי באי אחד, קטן וקל לניווט.

כלים

קוסמוי – אי קסום ופסטורלי

קוסמוי הוא אי קומפקטי בגודל 228 מט"ר, שמציע נופים מגוונים של חופים קסומים וחול לבן, כמו- גם הרים ומפלים בלב האי. בקוסמוי יש שדה תעופה קטן וחמוד להפליא שדרכו אפשר להגיע ולצאת למגוון יעדים בתוך תאילנד ומחוצה לה. שדה התעופה עצמו הוא פנינת חמד ויעד תיירותי מפתיע, בעיצובו הכפרי והמקסים, מלא סחלבים ובונגלו'ז קטנים המאכלסים את חנויות הדיוטי-פרי והמסעדות (וגם בנק שמציע מגוון רחב של פעולות).

מגוון האיים הרחב של תאילנד עלול לבלבל ולהקשות על בחירת היעד לטיול.

האי קוסמוי הוא נקודת פתיחה מצוינת למגוון טיולים, בין אם מדובר בטיול משפחות עם ילדים קטנים וחסרי סבלנות, אז אפשר לתכנן בקלות טיולי יום קצרים לפנים האי, ביקורים במפלים ובריכות קטנות בטבע (ובקלות אפשר לפרוש מחצלת או סדין וליהנות מפיקניק משפחתי בחיק הטבע- מה שמוזיל את עלות הטיול) וכמובן ביקורים בחוף הים, טיולים בשווקים הצבעוניים וכו'.

האי מתאים מאוד גם לטיולים רומנטיים ומציע שלל מכוני עיסוי וספא שישמחו לארח אתכם במגוון חבילות פינוק זוגיות לחגיגות רומנטיות. אפשר לתאם שיט זוגי ברחבי המפרצים של האי קוסמוי, תביאו בקבוק יין ופרח והרי לכם בילוי רומני להפליא בתקציב צנוע. את הכסף אפשר להשקיע אחרי השיט בארוחה טובה של דגים או פירות ים להעלאת החשק באחת ממסעדות האי. כמובן שבקוסמוי יש גם מסעדות בשר, מסעדות איטלקיות וכל אוכל זר אחר שתוכלו להעלות על דעתכם.

קוסמוי הוא אי נוח לניווט ולהתמצאות, יש בו מערך מוניות ותחבורה ציבורית מפותח ואמין. המחירים שתקבלו יהיו אחידים למדי ולמרות שתמיד עדיף להיזהר, להזמין מונית מראש ולא לתפוס ברחוב, האי נחשב יעד בטוח ונעים לטיול.

ההגעה לאי במגוון דרכים. הכי נוחה ושכיחה היא בטיסה פנימית מבנגקוק ואפשר כמובן להגיע גם באחת ממספר ההפלגות שיוצאות כל יום ועוברות בקוסמוי, קופנגן וקוטאו.

קוסמוי - חופים פופולאריים

בהגיעכם לאי תצטרכו להחליט לאיזה חוף להגיע. צירפנו הסבר קצר על החופים הפופולאריים בקוסמוי.

חוף צ'אוונג (Chaweng) –

אם באתם לבלות זה החוף בשבילכם, פה קורה כל האקשן. מסיבות, מועדוני ריקוד תוססים, הופעות מוזיקה חיה ועוד. בחוף בתי מלון במגוון מחירים- גם לטיילים בתקציב צנוע וגם מלונות יוקרה, חוף מדהים, נקי ומסודר עם כסאות ושמשיות ומסעדות מגוונות ואיכותיות.

חוף בופוט (Bophut) –

החוף המושלם לבילוי עם הילדים, זה חוף יפהפה, שקט וקסום. האווירה נינוחה וכך גם ההתנהלות. החוף שוכן צמוד לכפר דייגים והוא שוקק דוכני אוכל של דגים ופירות ים, הפאבים והמסעדות טובים וסולידיים.

חוף צ'ואנג מון (Choeng Mon) –

זה המקום לבילוי רומנטי, להגיע לקוסמוי בשביל הרומנטיקה זה קלאסי. החוף המתוק הזה מציע לכם את השילוב המוצלח לבילוי זוגי טוב- קצת חיי לילה, מסיבות וריקודים; אווירה שליווה וחוף מהמם באווירה טרופית; וכל זה במרחק קצרצר מהחוף הראשי של האי, חוף צ'וואנג.

חוף מאה נאם (Mae Nam) –

אם חשקתם בזמן איכות לבד או בזוג, חוף מאה נאם מציע לכם פינה שקטה וקסומה בצפון האי קוסמוי, בה תוכלו להתרווח ולנשום כאוות נפשכם. הטבע הפראי של תאילנד ממש מעבר לפינה ואתם יכולים לנוח בפינה שליווה הזו.

מתכננים טיול לתאילנד? מעוניינים ליהנות מהחופים הפופולריים באי קוסמוי? בסגול סוכנות נסיעות בתאילנד יסייעו לכם לבחור את הנופש המושלם עבורכם, טיולים זוגיים, טיולים למשפחות בתאילנד וטיולים לצעירים שביניכם, אטרקציות, טיסות פנים בתאילנד. במחירים הכי זולים והכי הגונים בהתחייבות!

כמובן שנצייד אתכם גם בטיפים שיבטיחו לכם שהות מהנה בטוחה ואמינה.

מרכז ההזמנות הטלפוני פועל כל יום, בין השעות 7:00 בבוקר ועד השעה 17:00, בטלפון מספר: 03-9010009