פרופ׳ דני גוטווין וח״כ לשעבר חגי מירום הודיעו על תמיכתם בעמיר פרץ ובהצטרפותם לקמפיין של עמיר פרץ לראשות העבודה דני גוטווין, פרופ׳ חבר בחוג לתולדות ישראל באוניברסיטת חיפה, הנודע גם מסדרת הטלויזיה הדוקומנטרית ״מגש הכסף״, הוא מבקר חריף של משטר ההפרטה, הפוסט-ציונות והאנטישמיות החדשה.

פרופ׳ דני גוטווין וח״כ לשעבר חגי מירום הודיעו על תמיכתם בעמיר פרץ ובהצטרפותם לקמפיין של עמיר פרץ לראשות העבודה
פרופ׳ דני גוטווין וח״כ לשעבר חגי מירום הודיעו על תמיכתם בעמיר פרץ ובהצטרפותם לקמפיין של עמיר פרץ לראשות העבודה

פרופ׳ גוטווין הודיע על תמיכתו בעמיר פרץ לראשות מפלגת העבודה. חגי מירום, חבר-כנסת לשעבר מתוך ה״שמינייה״, פעיל התנועה הקיבוצית, גזבר הסוכנות היהודית לשעבר וכיום יו״ר דירקטוריון אוצר התיישבות היהודים, התייצב גם כן לצדו של פרץ בקמפיין הבחירות.

מטה פרץ מברך על התמיכה החשובה של השניים, אשר מצטרפת לגל של מאות תומכי חברי מפלגה בהווה ומן העבר, כמו גם מצטרפים חדשים מהיומיים האחרונים - בהם הקונסול ויועצם של ברק ופרס ז״ל לשעבר אלון פנקס, יו״ר הוועד המנהל של מכללת ספיר עו״ד ואל״מ במיל׳ גלעד שר, אשר שימש כראש לשכת ראש הממשלה ושר הביטחון ברק וחבר בצוותי המו״מ המדיני מטעם ממשלת ישראל וגיבורי התרבות הכדורסלן שמעון אמסלם, השחקנים יוסי אלפי ותומר שרון (תומש) והמוזיקאי קובי אוז.

פרופ׳ דני גוטווין בעמוד הטוויטר שלו: ״לפיד והעבודה רק התחלפו במספרי המנדטים בסקרים, אך לפיד אינו נוגס בקולות הימין. היחיד שיכול לעשות זאת בשמאל-מרכז הוא עמיר פרץ״.

חגי מירום: ״אני תומך בעמיר פרץ ראשית מפני שהוא חבר שלי מימי השמינייה ואני רואה בו מנהיג עוד מאותם ימים. שנית, עמיר הוא בדיוק האיש שיכול לעשות את ההבדל בין מנהיגות שבאה מהפריפריה החברתית לבין מנהיגות תל-אביבית, שבעה, רוויה ושאינה מכירה את מצוקות האנשים הפשוטים. שלישית, עמיר כבר הוכיח את עצמו הן כמנהיג חברתי והן כמנהיג ביטחוני ובחירתו לראשות העבודה תהווה כיפת ברזל פוליטית, מדינית וחברתית למדינת ישראל״.