הפיסה האחרונה בפאזל שירכיב את מסיבת הרווקות האידאלית מבחינתך, היא המיקום שבו תתקיים המסיבה. הכלה הכתיבה את התאריך, יחד עם המשתתפות האחרות כבר בניתן תפריט וגם בחרתן מוזיקה ופעילות מרכזית, אבל נותר לקבוע איפה תפגשו את כל הטוב הזה. רגע לפני שאת יוצאת לדרך וסורקת מגוון וילות בצפון שבהן תוכלי לקיים את האירוע השמח והמרגש הזה, הנה כמה טיפים שיבטיחו לך בחירה מדויקת.

כלים

וילות בצפון שמתאימות לכמות המשתתפות

השאלות הראשונות שאת צריכה לשאול את עצמך קשורות לפרטים הטכניים, ובעיקר מה מועד המסיבה וכמה משתתפות צפויות להגיע. זוהי נקודה משמעותית ולרוב יש קשר ישיר בין מספר המשתתפות לבין המיקום הנבחר, שכן לוקיישן מרוחק יקשה על מי שאין לה רכב או על משתתפות שמעדיפות (או צריכות) להישאר קרוב לבית ולילדים. מאותה הסיבה בדיוק רצוי שתוודאי מראש כמה משתתפות צפויות גם להישאר לישון במקום, כדי שתוכלי לבחור וילה שמציעה מספר מספק של חדרים ומיטות. כעת, כשאת יודעת מה גודל המקום שאת מחפשת יהיה לך קל הרבה יותר לבחון מספר וילות בצפון ולצמצם את האפשרויות.

אטרקציות נוספות

ג'קוזי, בריכה, סלון רחב ידיים, מטבח מאובזר, פינת זולה בחצר, מערכת קריוקי או טלוויזיה גדולה עם מקרן – סביר להניח שיש כמה דברים שאת רוצה וצריכה לשלב במסיבת הרווקות שאת מתכננת, ולכן חשוב שתערכי רשימה מסודרת מבעוד מועד. וילות בצפון יכולות להציע לך את כל הפרטים הללו או את חלקם, אבל אם לא תדעי מה לשאול ועל מה חשוב לך להתעכב, את עשויה לגלות במועד האירוע שאין לך מטבח להכין בו את האוכל כמתוכנן, שאין טלוויזיה לשדר בה את הסרטון המיוחד שערכת, או לחלופין – שאין בריכה לקיים סביבה את המסיבה הלוהטת שתכננת. ככל שתדעי מראש מה האפשרויות שלך כך תוכלי לקבל החלטות בצורה טובה הרבה יותר.

השוואה בין וילות בצפון

הכנת לעצמך רשימת צרכים מוגדרת, ערכת מחקר קצר באינטרנט ושוחחת עם בעליהן של כמה וכמה וילות בצפון. את יודעת כעת לומר איזו וילה מציעה לך אילו שירותים, וכמובן – באיזה מחיר. אם כן, השלב הבא והמכריע הוא כמובן שלב הבחירה, שבו עלייך להחליט באיזו וילה תקיימי את האירוע הגדול. אין ספק שהמחיר הוא סוגיה חשובה מאוד, אבל כדאי לזכור שבמקרים רבים מחיר זול יותר עדיין יעלה ביוקר. למשל, אם את בוחרת בווילה שמחירה נמוך יותר על אף שאין בה מערכת קריוקי, שהיא חלק מהפעילות המרכזית שאת מתכננת, כנראה שתצטרכי לשכור מערכת כזו. אם מחירה של מערכת קריוקי גבוה, יכול להיות שהווילה היקרה יותר תחסוך לך כסף, בסופו של דבר. במילים אחרות, קחי בחשבון את כל הגורמים ואת כל מרכיבי התקציב, ורק אז קבלי החלטה ובחרי בווילה המתאימה ביותר למסיבת הרווקות שאת מתכננת.