השר דרעי מינה את שלמה בוחבוט ליו״ר מינהלת הרשות לפיתוח הגליל - ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, מונה לכהן כיו״ר מינהלת הרשות לפיתוח הגליל. המינוי עבר פה אחד בקרב חברי המינהלת ובוחבוט התבשר השבוע, על ידי השר דרעי, על מינויו החדש. הרשות לפיתוח הגליל הינה רשות ממשלתית שהוקמה עפ"י חוק בשנת 1993. הרשות עוסקת בקידום פעולות לפיתוחו הכלכלי, החברתי והמדעי-טכנולוגי של הגליל, ע״י תיאום בין משרדי הממשלה השונים והרשויות והגופים העוסקים בפיתוחו של הגליל ויוזמת פעולות ליישוב הגליל.

כלים
בוחבוט: השר דרעי משקיע באופן אדיר בגליל ויחד נעבוד מצוין (צילום: יח"צ)
בוחבוט: השר דרעי משקיע באופן אדיר בגליל ויחד נעבוד מצוין (צילום: יח"צ)

לרשות, מועצה הכוללת קשת רחבה ומייצגת של אנשי הגליל ובכללם: נציגי הממשלה, ראשי כל הרשויות בגליל, נציגי מוסדות להשכלה גבוהה, התאחדות התעשיינים, התאחדות המלאכה והתעשייה, נציגי ההסתדרות החדשה, הסתדרות הפועלים החקלאיים, הסוכנות היהודית, הקרן הקיימת לישראל, חברי כנסת, תושבי הגליל ונציגי ציבור הממונים ע"י השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.

שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה מכלוף דרעי: ״שמחתי מאד על בחירת ידידי היקר שלמה בוחבוט ליו״ר הנהלת רשות הגליל. שלמה הוא מותיקי אנשי הציבור בארץ, איש חכם, עתיר ידע וניסיון וכולנו נתברך בכך בתפקידו החדש. אני בטוח שמר בוחבוט יסייע לנו להצעיד את הגליל למקום הראוי לו בכל התחומים.״

ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט: "אני מודה לשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ושר הפנים, מר אריה מכלוף דרעי, על כי נתן בי אמונו וביקש מהמועצה לרשות הגליל הכפופה לו, למנות אותי ליו״ר מינהלת הרשות לפיתוח הגליל. השר דרעי משקיע באופן אדיר בגליל ויחד נעבוד מצוין. אני מודה לראשי הרשויות, לנציגי הממשלה ולגופים הנוספים החברים במועצה על הבעת האמון. בימים אלו, מתגבשת התוכנית לפיתוח הצפון ואני מתכוון שרשות הגליל תהיה המנוע שתדאג ליישום ההחלטות ולסיוע לרשויות המקומיות, לתעשיינים, לגופים ולארגונים להוציא את הדברים אל הפועל - כי תקציבים יהיו אבל תהיה גם בירוקרטיה ותהליכים שעלינו יהיה לצלוח."