אמירה אהרונוביץ מונתה למשנה למנכ"ל הסוכנות היהודית - אמירה אהרונוביץ (45) מונתה למשנה למנכ"ל הסוכנות היהודית. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על פעילותן של יחידות התוכן בארגון, הפרושה ברחבי העולם ובישראל ותפעל לאיתור אפיקי פעילות חדשים ולהגדלת שיתופי פעולה שיתרמו לצמיחתו של הארגון. אהרונוביץ מחליפה את עו"ד איילת שילה תמיר שפורשת לאחר שלוש שנים בתפקיד ויוצאת לדרך חדשה.

כלים

אהרונוביץ היא בוגרת תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מטעם המסלול האקדמי של המכללה למנהל ובוגרת של בית הספר למנהיגות חינוכית של מכון מנדל בירושלים. היא מביאה עמה לתפקיד ניסיון עשיר של 17 שנה בניהול, פיתוח ותכנון בשורה של תפקידי שטח ומטה בסוכנות היהודית.

בתפקידה האחרון פעלה להקמת מיזם בתחום השקעות חברתיות משפיעות - crowd.il , פלטפורמת מימון המונים ל"הלוואות חברתיות" המשלבת חיבור בין צעירי התפוצות וישראלים. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית היחידה לאסטרטגיה, תכנון ותוכן בסוכנות היהודית והייתה אחראית על הובלת תהליכים אסטרטגיים ברחבי העולם ובישראל ועבודה מול גורמי המקצוע בממשלה, בקהילות ובארגונים יהודים בחו"ל.

הסוכנות היהודית היא ארגון יהודי כלל עולמי הפועל בעיקר מכספי תרומות ונותן מענה לצרכי השעה ולאתגרי העתיד בעולם היהודי ובחברה הישראלית. בין היתר עוסקת הסוכנות בתכניות להבאת עולים מכל קצוות תבל; שיגור שליחים לקהילות היהודיות; הבאת עשרות אלפי צעירים יהודים לתכניות התנדבות וקריירה בארץ ועוד. כמו כן, היא מקדמת שורה של תכניות חברתיות בישראל בהן, פרויקטים להעצמת ילדים ובני נוער, תמיכה בסטודנטים ובקהילות צעירים, סיוע לצמיחת יזמות חברתית ועסקית, הפעלת מכינות קדם צבאיות ועוד.

אמירה מתגוררת במזכרת בתיה וחברה מיום הקמתה בקהילת קשת מזכרת בתיה המקיימת חיים משותפים ומוסדות חינוך משותפים לדתיים וחילוניים.