מציירים עם עפרון ודף ורוצים לקחת את הכישרון שלכם צעד קדימה? כתבה זו בשבילכם, ציור דיגיטלי במחשב יאפשר לכם לקחת את הידע שכבר קיים אצלכם ולהעביר אותו למחשב,

כלים
קורס ציור איור דיגיטלי
קורס ציור איור דיגיטלי

היתרון בציור דיגיטלי במחשב יסוקר בכתבה זו עם דוגמאות ורעיונות, אם אתם לא כישרוניים בציור ורוצים ללמוד את התחום הזה תוכלו ללמוד ללמוד לצייר ישירות צעד אחר צעד ובשלבים עד שיביאו אתכם למטרות האישיות שלכם, וכל זה במחשב עם תוכנת אילוסטרייטור מבית חברת אדובי, ADOBE ILLUSTRATOR CREATIVE CLOUDE.

כיצד אילוסטרייטור תועיל לכם בציור דיגיטלי?

תוכנת אילוסטרייטור מוגדרת כתוכנה וקטורית איתה תוכלו לעבוד על צורות וקווים, שימושית מאוד בתהליכי מיתוג ואיור לעסקים, התוכנה שונה במהותה מתוכנת הפוטושופ הפופולרית, ברשות אילוסטרייטור כלי ציור מעולים להכנת איורים וגרפיקות וקטוריות, תהליכי ההנפשה והצללות בתוכנה נעשים בקלות לעומת תוכנות אחרות שהכל מאוד מורכב, חברת אדובי מאפשרת בתוכנה לעבוד איתה לציור וגם לעיצוב גרפי, השילוב בין שני עולמות אלה יוצרות מיזוג להכנה של גרפיקה וקטורית מדהימה, במאמר זה נביא לכם תמונות ורעיונות כיצד תוכלו לקחת את הכישרון שלכם צעד אחד קדימה.

שימושים עיקריים של התוכנה לקהילות שונותקהילות רבות משתמשים בתוכנה החל ממעצבי אופנה שמוצאים בה כלי עבודה ראשי לבניית קולקציות אופנה והכנת תיק מוצר, מעצבים גרפיים וגרפיקאים שבונים את התדמית העסקית והכנת תהליכי מיתוג, ציורים למילוי חללים ריקים ועוד אין ספור קהילות שעובדות עם התוכנה לשימוש יום יומי.

מעצבים וגרפיקאיםאמנם מעצבים גרפיים וגרפיקאים לא תמיד הם גם ציירים אך עדיין מוצאים באילוסטרייטור כתוכנה האולטימטיבית ביותר להכנת לוגואים או עיטורים וקישוטים גרפיים שאתם רואים מידי פעם במודעות, לוגואים מאוירים שאנו רואים ויודעים שנעשו בתוכנת האילוסטרייטור הם של גוגל, סקייפ ועוד אין ספור חברות שבחרו בלוגו מאויר ולא רק להשתמש בכיתוב. מאות סרטוני הסבר נוספים על קורס ציור

מכירת ציורים באינטרנט להפוך את התחביב למקצוע עם פתיחת חנויות אונליין נוכל לראות מאות ציורים שעומדים למכירה באתרי אינטרנט שונים, נוכל לראות את זה במשרדים או בתי מלון המלווים בציורים למילוי חללים ומתן אווירה. כל האיורים והציורים הוקטורים נעשו בתוכנת האילוסטרייטור, התוכנה מאפשרת לעבוד עם כלים מיוחדים כגון PEN TOOL או כלי מריחה של צבעים שמאפשרים לציירים להחיל את מה שהם רגילים לעשות עם נייר וכלי צביעה ישירות בתוכנה ללא שום בעיה, לא צריך למחוק עם עפרון את מה שלא יוצא טוב אלה לעבוד ישירות עם כלי מחיקה בתוכנה ולהתחיל את הכל מההתחלה.

כלים לעבודה בציור פופולריים באילוסטרייטור

כלי PEN TOOL – כלי זה מאפשר בין הקלקות ליצור קווים, ניתן לעגל איתו את הקו ולהביא אותו לכל מקום, אחד הכלי החשובים בתוכנה, בדיוק כמו שהעיפרון עובד כלי זה מאפשר לצייר בצורה חופשית, בתוספת כלי MESH המאפשר לבנות את הצללה עם מעבר צבע שקוף או הבאת גוונים בציור לכדי הצללה מקצועית, בעבודה עם כלי עבודה אלה תוכלו לראות את הציורים ברמות גימור מאוד גבוהות. הפשטות והקלות בהכנת ציורים בתוכנה תביא לכם רעיונות נוספים ותפתח לכם את היכולות שכיום קיימים אצלכם בתור ציירים או מתחילים.

למי זה מתאים? כל אחד שחובב אמנות וציור דיגיטלי יכול ללמוד את התוכנה, זה לא משנה עד כמה אתם ציירים מקצועיים, כל אחד יכול ללמוד את המקצוע הזה לתחביב או להפוך את זה למקצוע מכניס ועיקרי, בסרטוני הדגמה שמונחים לפניכם תוכלו לראות דוגמאות קלות מאוד, הציורים שמלווים את הכתבה הזאת נעשו כולם בתוכנת האילוסטרייטור.

איך לומדים קורס ציור אונליין מהבית אחד על אחד בהדרכה אישית ופרטית?

אין ספור קורסים ומסלולי לימוד דרך הרשת כדוגמת מכללת סולו לימודי קורס ציור אונליין מאפשרת לכל אחד ללמוד בצורה פרטית ואישית את תוכנת האילוסטרייטור לאיור דיגיטלי, הלימודים מלווים במורים פרטיים המלווים אתכם צעד אחר צעד את יסודות הציור הגרפי, הלימודים הנם אישיים ואחד על אחד ברוב שעות היום, תוכלו לצפות בסרטוני הסבר מפורטים איך תעברו קורסים אונליין מהבית

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.