גלריית החווה בחולון מציגה: "לתפוס צבע" - תערוכת יחיד של המעצב והאמן יצחק מבורך, החל מה- 24/12. אוצרת: שרי גרוס – הרטמן. התערוכה מוצגת במסגרת העונה הישראלית לעיצוב בחולון.

כלים
מציע לכם לתפוס קצת צבע - המעצב והאמן יצחק מבורך בתערוכת יחיד
מציע לכם לתפוס קצת צבע - המעצב והאמן יצחק מבורך בתערוכת יחיד

"לתפוס צבע" הינה תערוכת יחיד חדשה של המעצב והאמן איציק מבורך שתוצג בגלריית החווה בחולון החל ה 24/12/16 ועד ה 4/2/17 במסגרת העונה הישראלית לעיצוב בעיר.

במסגרת התערוכה, המבקשת להתחקות אחר קו התפר שבין עיצוב לאמנות והחיבור שביניהם, יוצגו סדרת רדי מייד בגדלים שונים של אובייקטים מסורתיים מעולם האמנות – מכחולים משומשים כשהם תקועים בתוך כתמי צבע, דבוקים לשפופרות או בתוך שאריות ברונזה.

בחלקה האחר של התערוכה, תוצג סדרה של שלוש עבודות וידאו ארט חדשניות (SMART Slow Motion Art), המושקות כאן לראשונה ומוקרנות על גבי מסכי טלוויזיה- שמסגרותיהם מוצפנות בתוך מסגרות ציור.

מבורך החוקר בעשר השנים האחרונות, את עצם קיומו של קו גבול בין עולם האמנות לעולם העיצוב מציין כי היכולת ליצור משמעות שונה או נוספת לאובייקטים ברגע שמציגים אותם במקום או מחוץ להקשרם "הטבעי" היא מרגשת ומעצימה אותם: "ואת זה אני עושה לכלי העבודה שלי: המכחולים, השפופרות, כתמי הצבע, והמודלים ש'לכאורה' שייכים ל'כובע' הצייר/הפסל שבי. אני בהחלט רואה את הקפאת הרגע/הפעילות של כל כלי או חומר גלם אצלי בסטודיו כשלב מכונן המקבל משמעות חדשה וייחודיות משל עצמו כאובייקט מעוצב בשנית המוצג בהקשר פיסולי".