הרצליה הינה עיר נוצצת המתאימה לחופשות יוקרתיות ומפנקות במיוחד. בעיר הרצליה אתם יכולים למצוא מגוון רחב של אטרקציות אשר יכולות להתאים לכולם: מלונות יוקרה מפנקים במיוחד, מסעדות משובחות המעניקות חוויה קולינרית בלתי נשכחת, בתי קולנוע גדולים, מרינה מטופחת ועוד שלל אטרקציות ואפשרויות. במאמר זה נסקור עבורכם כמה אופציות אשר יכולות לשדרג את החופשה הבאה שלכם בעיר הרצליה, ולהפוך אותה למיוחדת ולמהנה יותר.

מלון דן אכדיה הרצליה - אחד ממלונות הדגל של הרשת הידועה
מלון דן אכדיה הרצליה - אחד ממלונות הדגל של הרשת הידועה

מלון דן אכדיה בהרצליה

מלון בהרצליה דן אכדיה הינו אחד ממלונות הדגל של רשת מלונות דן הידועה. המלון מעניק לשוהים בו אווירה של כפר נופש מרשים וייחודי ושלווה מפנקת אפילו בתוך האזור העירוני העשיר שסביבו. ללא ספק, מדובר באחד ממלונות היוקרה המבוקשים ביותר בישראל, מלון בו אתם יכולים למצוא את כל מה שאתם זקוקים לו, ואת המענה המלא לחופשה שלכם.מתוך אתר מלונות דן בנוסף, המיקום של המלון הינו אטרקטיבי מאוד. המלון נמצא ממש על החוף, באזור עשיר במגוון רחב של אטרקציות ובמקומות בילוי שונים, כך שחופשה בהרצליה עם לינה במלון דן אכדיה הינה החופשה הטובה ביותר שתוכלו למצוא.

אחד מהחופים היפים ביותר בארץ

לפני כל אטרקציה אחרת, הרצליה מעניקה לכם אפשרות לבלות באחד מהחופים היפים ביותר בארץ וליהנות מהיופי של הים בכל שעה, ללא הגבלה. במיוחד אם אתם לנים במלון דן אשר נמצא ממש על החוף, תוכלו לחזור מהבילוי בו ישירות לחדר הרחצה המפנק בחדרכם.

יערנה – יער גשם מלאכותי

יערנה הינו יער גשם מלאכותי אשר נמצא בקניון ארנה בהרצליה ובו ניתן לצפות במגוון רחב של צמחיה ובסוגי ציפורים שונים. בנוסף, ישנו שביל המוקף זכוכית במקום, בו ניתן לעבור עם סיור מודרך (המתקיים ממש כל 10 דקות) ולצפות בבעלי חיים שונים אשר נמצאים ביער הגשם. בסוף המסלול ניתן למצוא פינת חי המציעה אפשרות ללטף בעלי חיים שונים ולהאכיל אותם. מדובר באטרקציה ייחודית מאוד ומרשימה עבור כל המשפחה, ואם אתם מגיעים לחופשה עם ילדים קטנים, היא מומלצת ביותר עבורכם.

מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית

אם אתם יוצאים לחופשה בוגרת יותר, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית יכול להעשיר את החופשה שלכם. מדובר במוזיאון המציג מגוון רחב של תערוכות אמנים מהארץ ומחו"ל, ובו ניתן למצוא תשעה אולמות תצוגה שונים במגוון רחב של נושאים שונים. בנוסף, ניתן למצוא במקום גם סדנאות שונות אשר מתאימות לחובבי אומנות ויכולים להעניק להם חוויה מיוחדת. בחצר המוזיאון ישנו גן פסלים, גם הוא באוצרות המוזיאון.

פארק לאומי אפולוניה

כנסייה, פסיפס יוצא דופן, נמל עתיק, יקב, מגדל שמירה, חפיר, מפעל לייצור זכוכית וגידולים חקלאיים כמו מכרמים, מטעים ובית בד, הם רק חלק מהאטרקציות שתוכלו בשחזור המרשים של עיר הנמל העתיקה הממוקם בפארק הלאומי אפולוניה בהרצליה.