הסימנים לכך שקיימת נזילה בבית – ברורים. אתם מריחים את הריח, רואים את סימני הרטיבות על הקיר ולאורך התקרה, שטיפת הכלים נעשית בלתי נסבלת עקב הירידה בלחץ המים, ומעל לכל אתם מרגישים את זה גם בכיס, עם חשבון מים מנופח. אם כן, אין ספק שנדרש בשלב הזה איתור נזילות מים,

כלים
אבל אתם חוששים מכך בעיקר משום שאתם מאמינים שהדרך היחידה לשם עוברת דרך אינסטלטור עם כמה שעות פנויות והרבה כוח פיזי שיוכל לשבור את הקיר ולהזיז את הריצוף, ואם יהיה לכם מזל זה גם יקרה יחסית מהר כך שתחסכו זמן, כסף והרבה עצבים. בפועל, זוהי פשוט לא הדרך היעילה והנכונה, לא רק משום שהיא איטית יותר אלא גם משום שהיא יקרה. האינסטלטור גובה מכם מחיר לפי שעה ועלויות התיקונים לא מבוטלות. זה לא אומר שאתם צריכים לחיות עם הנזילה ולחסוך כסף עד שתוכלו להרשות לעצמכם לטפל במפגע החמור, אגב. ממש לא.

טכנולוגיה שחוסכת זמן וכסף

איתור נזילות מים מתבצע היום בדרך פשוטה, יעילה ומהירה יותר, כזו שגם חוסכת לכם כסף ומתח. מאתר נזילות עם ציוד מתקדם, ניסיון וידע באיתור מיקומה המדויק של הנזילה, הוא בדיוק האדם שיוכל לעזור לכם בכך. כלי העבודה שלו אינם כוללים פטיש כבד או אמצעים אחרים שמסייעים לו לשלוף אריחי ריצוף יוקרתיים ממקומם, אלא פתרונות טכנולוגיים שמאפשרים לו לראות מה קורה שם במערך הצינורות המורכב שלכם, על אף שהקיר נותר שלם והרצפה חלקה ונקייה כפי שהייתה טרם בואו. ברוב המקרים הוא ישתמש במצלמה תרמית חכמה שמזהה את הטמפרטורה של המים, אבל אם תנאי השטח אינם מאפשרים זאת, או שהנזילה החשודה נמצאת בשטח פתוח או במפעל גדול, גם אמצעים אחרים יוכלו לעזור – ולבעל המקצוע יש את כל מה שצריך לביצוע המשימה.

ניסיון, אמינות ומקצועיות

שלושת המרכיבים החיוניים שמומלץ לכם לחפש, בעודכם מנסים לבחור מאתר נזילות, הם מקצועיות, ניסיון ואמינות. למעשה מרכיבים אלה בוודאי קשורים אלה באלה, שכן מאתר מקצועי יהיה לרוב בעל ניסיון רב, וגם לקוחותיו יעידו על שירות מצוין ועל אמינות גבוהה מאוד. אל תתפשרו על הנושאים הללו ואל תאפשרו לאיש לפגוע במראה הבית מבלי שהוא יודע להצביע על הנקודה המדויקת שבה יש לטפל. אל תפגעו באסתטיקה של החדר, בבריאות שלכם וגם לא בכיס. איתור נזילות מים באמצעים טכנולוגיים חוסך לכם את כל הטרחה הזו.