מהיום תוכלו להשיג את מותג האלכוהול הנמכר ביותר בעולם סוג'ו ובירה HITE בסניפי AM:PM

כלים
המשקה המסורתי הדרום קוריאני "סוג'ו", ובירה HITE. צילום: יח"צ
המשקה המסורתי הדרום קוריאני "סוג'ו", ובירה HITE. צילום: יח"צ

מעכשיו ניתן לרכוש גם בסניפי AM:PM את מותג האלכוהול הנמכר ביותר בעולם סוג'ו ובירה HITE.

DrinkIT המשווקת הבלעדית בישראל של מוצרי תאגיד המשקאות הענק מדרום קוריאה HITE JINRO סגרה הסכם הפצה של משקאות הסוג'ו ובירה HITE, משקאות האלכוהול הנמכרים בעולם ב-44 סניפי רשת המרכולים AM:PM.

רשת המרכולים AM:PM ו- DrinkIT חתמו על הסכם לשיווק והפצת מוצרי האלכוהול של תאגיד המשקאות הענק מדרום קוריאה HITE JINRO. מעתה ניתן לרכוש בכל 44 סניפי הרשת, במחירים אטרקטיביים ביותר את משקה האלכוהול הנמכר ביותר בעולם - סוג'ו, ואת HITE, הבירה הנמכרת ביותר בדרום קוריאה.

סוג'ו, המשקה המסורתי בדרום קוריאה, 100% חומרים טבעיים, מיוצר מאורז, שעורה, בטטה וטפיוקה, ומזוקק בשיטה חדשנית וטבעית, באמצעות פחם במבוק פעיל. מקור הסוג'ו במשקה ה'ארק' המוכר מהמזרח התיכון, הובא על ידי הכובשים המונגולים אל קוריאה במאה ה-13, עם השנים הוכנסו שינויים מקומיים למתכון ה'ארק' שהפך למשקה הסוג'ו הפופולארי. בשל טעמו המעודן והמתקתק, משקה הסוג'ו מתאים מאוד לשתייה בצורה 'נקייה' בכוס ובשוט, מתאים מאד לערבוב עם משקאות אנרגיה ונהדר להכנת קוקטיילים וערבוב בשייקים או עם מיצים טבעיים, בנוסף משמש הסוג'ו גם כ'חיזוק' לבירה. צורת שתיה זו שגורה בפי הקוראנים כ"פצצה".

בירה HITE, לאגר עם 4.3% אלכוהול, מיוצרת בתהליך Ice Point ייחודי לסינון הבירה בטמפרטורה נמוכה מ-0 מעלות צלזיוס, במערכת החוסמת אויר מלבוא במגע עם הבירה לאורך כל תהליך הייצור לשמירה על טריות הבירה ועל טעם רענן לאורך זמן. בירה HITE מבושלת עם הכשות האיכותית ביותר הנותנת לבירה ארומה וטעם עשירים.

את המוצרים החדשים ניתן לרכוש ברשת AM:PM במחירים אטרקטיביים: סוג'ו 360 מ"ל – 30 ₪, סוג'ו 750 מ"ל – 60 ₪, בירה HITE 330 מ"ל, שישייה – 36 ₪. כל מוצרי הסוג'ו ובירה Hite בעלי אישור מכון התקנים, וכשרות של בד"ץ בית יוסף.

DrinkIT- המתמחה ביבוא משקאות אלכוהוליים איכותיים מהמזרח הרחוק, משווקת בארץ באופן בלעדי את שלושת סוגי הסוג'ו הפופולאריים ביותר של חברת 'Hite Jinro' העולמית, באחוזי אלכוהול משתנים. משקאות הסוג'ו משווקים בבקבוקים בגדלים שונים המתאימים למגוון רחב מאוד של חובבי אלכוהול ובמחירים אטרקטיביים ביותר, ממותגי אלכוהול איכותיים אחרים בשוק.

'Hite Jinro' ענקית המשקאות מדרום קוריאה, נוסדה בשנת 1924, והיא כיום יצרנית הסוג'ו הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי העומד על מעל מיליארד דולר. בנוסף לסוג'ו, משקה האלכוהול הפופולרי ביותר בעולם, מפעילה 'Hite Jinro' את מבשלת Hite, בה מיוצר מותג הבירה הנמכר ביותר בדרום קוריאה. -Hite Jinro בעלת בקרת איכות מהמחמירים בעולם, מבטיחה מוצרים באיכות הגבוהה ביותר בפיקוח מלא משלב הייצור ועד השיווק.

סיוון גרשון, מנכ"ל DrinkIT: "אני שמח ונרגש מאוד מחתימת הסכם השיווק עם רשת AM:PM, מעכשיו תושבי גוש דן יוכלו להצטרף למאות מיליוני הצרכנים מכל העולם ולרכוש את משקאות הסוג'ו ובירה HITE, הנמכרים ביותר בעולם. זהו צעד חשוב מאוד בדרך הארוכה והבטוחה של חברת HITE JINRO בשוק הישראלי, עם עוד המון מוצרים וטעמים חדשים הצפויים להתווסף בזמן הקרוב על מנת להעניק לצרכן הישראלי טעימה ממשקאות אלכוהול איכותיים, במחירים אטרקטיביים ובתו תקן מהמחמירים ביותר בעולם".

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים