תוהים מה חשוב לקחת בחשבון כשמעצבים ארונות מטבח חדשים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בעיצוב ובבחירה ויאפשרו לכם ליהנות ממטבח בהתאמה מלאה

כלים

1. פרזול באיכות גבוהה – הפרזול מהווה חלק בלתי נפרד מארונות המטבח, וחשוב שיהיה איכותי. חשוב שארונות המטבח יפתחו וייסגרו כהלכה ויעמדו בהצלחה בעומסים כבדים. פרזול מתאים, שמשולב בדלתות המטבח וגם במגירות, יאפשר לכם להשתמש במטבח שלכם לאורך שנים וליהנות מהארונות שבו, כפתרון אחסון בהתאמה מלאה.

2. הסגנון העיצובי – תוכלו למצוא ארונות מטבח מעוצבים במגוון עיצובים ובסגנונות שונים. אלה יכולים להיות ארונות בעיצוב מודרני חדשני, ארונות בעיצוב כפרי או ארונות בעיצוב קלאסי או רטרו. כשאתם מעצבים לעצמכם מטבח חדש, כולל ארונות, חפשו חברה המתמחה בסגנון העיצובי שבו אתם מעוניינים כדי לקבל את התוצאה הסופית הרצויה. בדקו את המטבחים השונים שייצרה אותה חברה או שייצר אותו נגר שפניתם אליו ושימו דגש על הסגנון העיצובי, על הקווים העיצוביים המאפיינים את עבודותיו.

3. חלוקת הארון – ארונות המטבח יכולים להיות גדולים או קטנים, מחולקים לכמה חלקים או בנויים כחלק אחד. כדאי לבחון את אופן חלוקת הארון ולוודא שהוא אכן מתאים לצרכים שלכם. אם יש לכם לא מעט מוצרים ופריטים שאתם רוצים לאחסון בארונות המטבח, חשוב שארונות המטבח שלכם יחולקו בצורה נכונה ויאפשרו לכם לסדר את הפריטים הקיימים בצורה שמתאימה לכם, כך שיהיו נגישים וקלים לאיסוף. כמובן, רצוי שהפריטים שנמצאים בשימוש לעתים קרובות יותר יאוחסנו במקומות נגישים יותר.

4. התאמת חיפוי הקיר לארונות המטבח – מעצבים ארונות מטבח חדשים? התייחסו גם אל חיפוי הקירות הקיים או אל זה שאתם מתכננים לשלב במטבח. חשוב שחיפוי הקיר וארונות המטבח שלכם ישתלבו באופן הרצוי זה לצד זה וייצרו את המראה המבוקש. אם אתם בוחרים, למשל, ארונות מטבח בעיצוב כפרי, חפשו חיפוי מטבח בסגנון רומנטי וחמים, בהתאם.

5. חפשו מקורות השראה – אינכם יודעים ממה להתחיל? חפשו מקורות השראה שיעזרו לכם בתכנון. אתרי עיצוב למיניהם, מגזינים שמתמחים בכך ואפילו תכניות טלוויזיה העוסקות בעיצוב בתים ומטבחים, הם הכתובת המתאימה. מקורות השראה אלה יעזרו לכם לקבל רעיונות נוספים ולבחון כמה עיצובים שונים לפני קבלת ההחלטה. כדאי גם לצאת לסיור בין הנגריות השונות והחברות שמייצרות מטבחים ולסקור את סגנונות העיצוב הקיימים והמקובלים כיום. לסיכוםבחינת פרמטרים אלה, התייחסות לפרזול, לצרכים, לסגנון העיצובי וגם לאלמנטים האחרים שסביב, כולל חיפוי הקיר, יעזרו לכם בעיצוב ארונות המטבח החדשים וביצירת מטבח נוח ונעים, הן לעבודה והן לישיבה סביב שולחן האוכל שבמטבח יחד עם בני המשפחה.