שני סופי שבוע 23-24.9.16 ו- 30.9-1.10 של חגיגת אמנות מקומית ברמת השרון - אמנים פותחים את בתיהם לקהל הרחב * האמנים המשתתפים יציגו עבודות מתחומים שונים – ציור, פיסול, עיצוב תכשיטים, קרמיקה, פסיפס, צורפות, צילום ועוד * השנה משתתפים 47 אמנים, ביניהם מצטרפים חדשים לגרעין של עשרות אמנים "המוכרים" שפותחים את ביתם מדי שנה * הקהל מוזמן לבקר, להתרשם וליהנות מהיצירות המקומיות * שעות פתיחה: שישי 11:00-16:00 שבת: 11:00-18:00 * גם השנה ניתן יהיה לנווט לבתי האמנים בעזרת המכשיר הסלולארי ומפה אינטראקטיבית

כלים
ארכיון- סטודיו פתוח ברמת-השרון/ צילום: עיריית רמת-השרון
ארכיון- סטודיו פתוח ברמת-השרון/ צילום: עיריית רמת-השרון

חגיגת אמנות מקומית ברמת-השרון: עיריית רמת השרון מקיימת זו השנה ה-14 ברציפות את אירוע האמנות המקומית המרתק- "סטודיו פתוח", בו אמנים ויוצרים מקומיים פותחים את בתיהם וסדנאותיהם בפני הקהל הרחב. האירוע יתקיים בסופ"ש שישי/שבת 23-24 בספטמבר ו 30 לספטמבר ו 1 לאוקטובר בשעות: שישי 11:00-16:00 ושבת: 11:00-18.

סטודיו פתוח הוא אירוע שכבר הפך למסורת בעיר, בו אמנים במגוון דיסציפלינות אמנותיות פותחים את בתיהם לקהל הרחב לתושבי העיר ולמבקרים מחוצה לה.

השנה משתתפים 47 אמנים, ביניהם 10 מצטרפים חדשים לגרעין של עשרות אמנים "המוכרים", שפותחים את ביתם מדי שנה.

גם השנה, כאשתקד, ניתן יהיה לנווט לבתי האמנים בעזרת המכשיר הסלולארי ומפה אינטראקטיבית, שתקל על ההתמצאות.התאמת האירוע לעידן התקשורת הדיגיטלית ושימת דגש על חוויית המבקרים באמצעות השימוש בטלפון הנייד ובאפליקציות כאמצעי לשיווק האירוע והעצמת חווית המבקר.

בעזרת מפה אינטראקטיבית, יתאפשר חיבור בלתי אמצעי בין המבקר ליוצר, דבר שיקל ויקצר את זמן הגעה לבתי האמנים ובדרך זו ניתן לתכנן את הסיור בין בתי האמנים.

ניתן להגיע לכל בית אמן בדרך הקצרה והפשוטה ביותר, ב-3 לחיצות: נכנסים בטלפון הנייד לאתר התרבות של רמת-השרוןTRH.CO.IL , לוחצים על ריבוע "סטודיו פתוח", (נפתחת רשומה של כל האמנים בסדר אלפבתי), לוחצים על כתובת האמן (בצבע אדום) ומשם בעזרת אפליקציית הwaze - תנווטו לבית האמן.

הקהל מוזמן לבקר, להתרשם וליהנות מהיצירות המקומיות. חלק מן האמנים אף יציעו את עבודותיהם למכירה. סטודיו פתוח מתקיים במעמד ראש העיר, אבי גרובר, אשר יבקר בבתי האמנים ויתרשם מעבודותיהם. המפגש הבלתי אמצעי של הקהל עם האמנים ויצירותיהם מבטיח למבקרים חוויה יוצאת דופן. הפקת האירוע: מחלקת תרבות ואירועים של עיריית רמת השרון. הציבור מוזמן!