לרגל חגיגות 30 שנה ל"חוות תקוע" והשנה החדשה שבפתח, משיקה החווה את מגוון המוצרים באריזות במהדורה מיוחדת, הכוללות מתכוני חג. בין המוצרים שישווקו באריזות חג: פטריות אקזוטיות מסוג שי-טאקי, שי-מג'י, שינוקי, פטריות יער ומלך היער, וירקות מיוחדים – שורש ג'ינג'ר טרי, בצלצלי שאלוט, עגבניות לחות, אנדיב לבן ואנדיב אדום

כלים
חוות תקוע משיקה מארזים חגיגיים לפטריות וירקות מיוחדים
חוות תקוע משיקה מארזים חגיגיים לפטריות וירקות מיוחדים

"חוות תקוע" היא החברה המובילה כיום בארץ בתחום הפטריות האקזוטיות. מירה ויגנסברג, מנכ"ל "חוות תקוע", מספרת כי "החווה, החוגגת השנה 30 שנה להיווסדה, מציינת גידול בצריכת הפטריות האקזוטיות לאורך השנים. הסיבה לכך היא המודעות הגדלה לצריכה של מזון טבעי וטרי, לצד גידול במודעוּת ליתרונות הבריאותיים הרבים של הפטריות. עוד ציינה ויגנסברג, כי "בחווה זיהינו את מגמת הפתיחות הקולינרית של הציבור הישראלי המבקש להתנסות בחומרי גלם חדשים, ובהתאם לכך הרחבנו את סל המוצרים גם לתחום הירקות המיוחדים". בתחום זה משווקת החווה בין היתר – שורש ג'ינג'ר טרי, אנדיב אדום ולבן, בצלצלי שאלוט ועוד.

מידע על הפטריות והירקות שיוצעו באריזות חג:

פטריות שי-טאקי – פטריות בשרניות בעלות טעם עשיר, הגדלות ביערות ומקורן באסיה. פטריות שי-טאקי הן בין פטריות המאכל החשובות ביותר שתורבתו ומגודלות לצורכי מאכל ורפואה. הפטרייה משתלבת נהדר במגוון רחב של מנות, כגון מוקפצים, מרקים, תבשילים, מאפים, אורז ותבשילי בשר, עוף ודגים.

פטריות שי-מג'י – לפטריות השי-מג'י רגל ארוכה וראש קטן וצרור מהן נראה כזר פרחים ומעניק למנה טעם וחן. לפטריות מרקם פריך ונעים הנשמר גם לאחר בישול ארוך. הן מפתחות טעם אגוזי בזמן הבישול ומשתלבות נפלא במוקפצים, במאפים, במרקים, בריזוטו, במאכלי דגים ועוד.

פטריית מלך היער – בעלת מראה אלגנטי ושונה מפטריות אחרות בהיותה בעלת כיפה קטנה ושזופה ורגל עבה ובשרנית שכמעט כולה אכילה. פטריות מלך היער סופגות נוזלים ועל כן הן מתאימות במיוחד למנות כמו מרקים ורטבים וכן לצלייה על הגריל לאחר השרייה במרינדה.

פטריות יער – בעלות מרקם בשרני וניחוח עדין של יער. טעמן העדין מאפשר את שילובן בכל מנת פטריות אהובה כגון פשטידות, מרקים, מוקפצים ועוד.

פטריות שינוקי – זן דומה לפטריות השי-מג'י הלבנות, אך להן רגל ארוכה השומרת על מרקם פריך גם לאחר בישול ארוך. צורתן של הפטריות ייחודית ומהווה תוספת דקורטיבית לכל מנה. פטריות השינוקי משתלבות נהדר במנות בשר, דגים, פסטה, עוף, מבושלות או מוקפצות. מומלצות במיוחד בתיבול של שמן זית, שום, בצלי שאלוט ועשבי תיבול טריים.

שורש ג'ינג'ר – תבלין עתיק יומין הידוע בסגולותיו הבריאותיות. בעל טעם ייחודי חריף ומרענן. הג'ינג'ר משתלב נהדר במנות אסיאתיות ותבשילי דגים, עוף ובשר, משקאות חמים וקרים ועוד.

בצלצלי שאלוט - בצלצלים קטנים, עדינים וארומטיים, המככבים במיוחד במטבח הצרפתי. לשאלוט טעם בצלי מעודן והם משתלבים נפלא בתבשילים, כריכים, סלטים ועוד.

עגבניות לחות – עגבניות מיובשות בשמש, בעלות טעם עשיר. מתאימות לשילוב במגוון מנות, סלטים, כריכים, כתוספת על פיצה, ברוטב לפסטה ועוד.

אנדיב לבן ואדום - בעל מרקם פריך ומאופיין במרירות מעודנת. משתלב נפלא בסלטים עם גבינות, אגוזים ופירות מתוקים. אפשר להגישו גם אפוי או צלוי כתוספת למנות, או כמנת פתיחה.

המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות גוש עציון.

מחירים: 10 -15 ₪ (לאריזות במגוון משקלים).

להשיג ברשתות השיווק.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים