מעגלים של אור – נורות מאירות לראש השנה שהכינו אנשים עם מוגבלויות במילוי דבש, סילאן, רוטב רימונים, סוכריות עדשים או אבני מאכל. המחיר: 20-24 שקל בלבד שכולל מארז, מילוי וסיוע לחלשים בחברה

כלים
נורות מאירות לראש השנה שהכינו אנשים עם מוגבלויות במילוי דבש, סילאן, רוטב רימונים, סוכריות עדשים או אבני מאכל. המחיר: 20-24 שקל בלבד שכולל מארז, מילוי וסיוע לחלשים בחברה
נורות מאירות לראש השנה שהכינו אנשים עם מוגבלויות במילוי דבש, סילאן, רוטב רימונים, סוכריות עדשים או אבני מאכל. המחיר: 20-24 שקל בלבד שכולל מארז, מילוי וסיוע לחלשים בחברה

רכישת מתנות שיוצרו על ידי אנשים עם מוגבלויות מייצרת מעגלים של אור ושמחה: אצל מקבל ונותן המתנה, אצל העובדים שזוכים להתפרנס מעמל כפיהם וגם למשפחותיהם.

סטודיו אנד ג'וי שלמעלה מ-80% מעובדיו הם אנשים עם צרכים מיוחדים, השיק לקראת ראש השנה סדרת מארזים "מעגלים של אור" בצורת נורה שמבטאת את האורשמופץ לכל עבר. את הנורות המעוצבות ניתן למלא בדבש, סילאן, רוטב רימונים, סוכריות עדשים או אבני מאכל.

הרעיון, שמוסבר על גבי המארז, הוא שכל נורה יוצרת סביבה אור ויחד הן יוצרות חברה ללא "חורים שחורים". חלק מהעובדים מכירים היטב ובאופן אישי את החורים החשוכים בחברה שלתוכם הם שופכים כעת אור.

המחיר המיוחד של המארזים, 20-24 שקל בהתאם למילוי, מקל על מי שתקציבם נמוך או רוצים לשלוח כמויות גדולות למכרים, בני משפחה ולקוחות.

עובדי סטודיו אנד ג'וי מועסקים בו לכל אורך השנה, בשונה ממקומות שעושים גיוס זמני בתקופות השיא וערב החג שולחים את העובדים לבתיהם. ההכנסות ממכירת המתנות לחג מאפשרות להם לקבל שכר הוגן וקבוע ולפתח לעצמם כישורים חדשים.

הזמנות ומשלוחים בטלפון: 03-9011735.

מהכתוב על המארז:

"תארו לכם יום שאין בו אף רמזור אדום, שכל הדרכים פנויות ואין צעקות ואין דחיפות ואין בכלל מריבות.

תארו לכם מציאות שאין בה אלימות. שכל אחד דואג לאחר, שאפשר גם לוותר, שמותר אפילו לשקר, אבל רק אם זה עוזר לחבר אחר.

תארו מעגל של אנשים שפשוט נפגשים כדי לחבר, שנהנים לדבר.

שכל מעשה שהם עושים הם חושבים על האחר ובמקום לשמור לעצמם, הם עושים "שר"..

תארו עולם שכולו עיגול ולא בגלל הצורה שלו אלא בגלל החיבור.

שכל מעגל יוצר נקודה של אור וביחד אין בכלל שחור.

תארו לכם עולם מתוקן מלא אור.

ואולי רק אם נתאר אותו ככה ונמשיך לחבר.. המעגל ייסגר".