לאור הביקוש הרב, במ.ט.י גליל מערבי - יפתח ביום ב' ה- 29 באוגוסט, מחזור נוסף להקמה וניהול יקב בוטיק, בהנחיית והדרכת מיטב הייננים בארץ ובהובלתו של היינן יפתח פרץ, בוגר לימודי גידול כרמים וייננות מטעם הפקולטה לחקלאות במילנו איטליה, שעבד ביקבים במחוזות לומברדיה שהתמחו ביצור יינות אדומים, לבנים, מבעבעים ויינות קינוח. יפתח פרץ, משמש כיום כיינן ראשי של יקבי בנימינה

כלים

כידוע, מ.ט.י גליל מערבי הקים יקב לימודי ייחודי בישראל , אשר מאפשר ללומדים להתנסות בתהליך יצור מקצועי של עולם היין. המטרה היא לחוות את עשיית היין ולגלות את סודותיו באופן אישי ומוחשי, זאת כולל ליווי מקצועי צמוד ברמה הגבוהה ביותר ולאור ההצלחה, הוחלט כאמור לפתוח מחזור נוסף להקמה וניהול יקב בוטיק, בהנחיית והדרכת מיטב הייננים בארץ ובהובלתו של היינן יפתח פרץ.

"יקב מ.ט.י גליל מערבי" הינו יקב לימודי מובהק ויחיד מסוגו בישראל, המצויד במיטב הציוד הדרוש להכנת היין, כגון : פרס, ממעך, מפרדי, משנעות, מבקבקת ועוד. היקב מ.ט.י, מספק לייננים את כל החומרים והאביזרים הנדרשים החל מזני ענבים איכותיים וכלה בחביות או דמיג'אנים, חומרי מעבדה , בקבוקים , פקקי שעם ועוד. כל הציוד הנ"ל מאפשר יצור של יינות איכות במגוון של כמויות( חביות ודמיג'אנים).

הקורס, יכלול 30 מפגשים מרתקים וחווייתיים אשר יקנו את כל הכלים המקצועיים לייצור יין, שיווק וניהול נכון של יקב בוטיק הכוללים טעימות מודרכות של יינות מן הארץ והעולם, שיעורי מעבדה, סיורים בכרמים ויקבים והיכרות עם אנשי מפתח בתחום בשילוב יזמות ופיתוח תכנית עסקית.

לדברי רכזת יקב מ.ט.י גליל מערבי, ענת גליק, הקורס יעסוק בנושאי הליבה של יקבי הבוטיק: גפן וכרם, ייצור יין, מיתוג ושיווק יינות וניהול יקב בוטיק, במטרה לתת הכלים הטכנולוגיים, השיווקיים והכלכליים הנדרשים להקמת יקב."

מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון מוסיף כי, "בעבודה עצמאית, תוך שימוש בכל האמצעים שמעניק יקב מ.ט.י גליל מערבי ובתמיכה המקצועית של יינן היקב יפתח פרץ, יקב מ.ט.י יספק את כל החומרים, הכלים והאביזרים הדרושים להכנת היין".

לפרטים והרשמה : 04-9814027 שלוחה 6 anat@matigalil.org.il

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים