רשת חנויות הנוחות מנטה, משיקה את תפריט הקיץ של קפה ג'ו תחת הסלוגן "LET'S JOE למנטה!".

כלים
קפה קר של קפה ג'ו במנטה
קפה קר של קפה ג'ו במנטה

בתפריט הקיץ הושקו משקאות חדשים לימונענע גרוס ג'ו ומסדרת הסמודיס, טעם חדש וחשוב, סמודיס תות בננה ללא תוספת סוכר. כמו כן, הושק קפה קר עם שוט טרי של אספרסו ג'ו.

לצד משקאות הסמודיס בטעמי פירות מרעננים וטעמים, מוצעים גם המילקשייקים המפנקים והעשירים של קפה ג'ו במגוון טעמים; מילקשייק שוקו, אינגליש טופי, שייקפה וניל קראנץ', המוגשים עם קצפת טריה וסירופ שוקולד וכן משקה הקיץ האהוב, קפוא ברד ג'ו.

לתפריט האוכל התווספו סלט שוק עשיר בקטניות, ביצה קשה וירקות טריים וכן כריך באגט צרפתי מחיטה מלאה עם אבוקדו.

השקת התפריט החדש מלווה במגוון הטבות מיוחדות לרוכשים דרך האפליקציה:

משקה קיץ מתנה למורידים ונרשמים באפליקציהכרטיסיית צבירה 5+1 חינם על המשקאות באפליקציה. ארוחת קפה ג'ו כריך ומשקה שבמבצע ב- 22.90ש"ח בלבד במקום 28 ₪.

ענת אטיאס, מנהלת השיווק של דלק ישראל, מסרה: " עם קפה ג'ו במנטה, אנו ממשיכים להוביל את שוק ההסעדה בדרכים, ב- 200 החנויות שלנו. בכל נקודה בארץ הנהגים והמשפחות עוצרים ונהנים ממשקאות קיץ מפנקים ומתפריט טעים ואיכותי של בית קפה. כבכל קיץ, אנו מרעננים ומגוונים את המוצרים שלנו, בדגש על חדשנות ופתרונות הסעדה אמתיים. השנה הוספנו לתפריט סמודיס תות בננה ללא תוספת סוכר ולימונענע גרוס משקה הקיץ הישראלי האולטימטיבי, יחד עם הקפה המשובח של קפה ג'ו, כל אחד ואחת יכול לעצור ולהתפנק"

משקאות הסמודיס מוגשים על בסיס חלב/מים בטעמי פירות – תות בננה, בננה תמר, מנגו אסאי, תפוח מלון ועכשיו תות בננה ללא תוספת סוכר.

משקה על בסיס חלב וקפה בטעמים ותוספות: קפה קר, מילקשייק שוקו, אינגליש טופי, שייקפה וניל קראנץ, וניל אספרסו, קפוא ברד ג'ו.

כל המשקאות מוצעים בשני גדלים: 500 מ"ל ו- 330 מ"ל במחירים 18 ₪ , 15 ₪ (קפה קר 15 ו- 13 ₪).

סלט השוק של שף קפה ג'ו

קוסקוס, גרגירי חומוס ועדשים חומות, ביצה קשה, עגבניות שרי, חסה, גזר, כרוב ועוד...המחיר: 26 ₪

כריך חדש בסדרת הבגטים הצרפתיים– ג'ו באגט חיטה מלאה אבוקדו ג'ו

אבוקדו, ביצה קשה, מלפפון ועלי רוקט. במחיר: 26 ₪ מבצע ארוחה 28 ₪

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים