תלמידי ט' זכו אמש במקום הראשון בתחרות ה-FLL בארקנסו בארה"ב לאחר שגברו על 73 נבחרות מרחבי העולם. ראש העיר מוטי ששון: "גימנסיה קציר בחולון נחשבת כיום למוסד חינוכי מוביל בארץ ובעולם בתחום הרובוטיקה ואנו גאים מאוד בתלמידינו המוכשרים"

כלים
הישג מדהים  לגמנסיה קציר חולון בתחרות רובוטיקה בארה"ב
הישג מדהים לגמנסיה קציר חולון בתחרות רובוטיקה בארה"ב

שיחת טלפון נרגשת מארקנסו שבארה"ב לאלי קופל, מנהל חט"ב "קציר" בחולון, בישרה אמש על הישג מדהים של קבוצת הרובוטיקה, המורכבת מתלמידי ט' בחט"ב קציר: נבחרת קציר הוכרזה כזוכת תחרות הרובוטיקה הבינלאומית בארה"ב וזאת לאחר שגברה על לא פחות מ 73 קבוצות מרחבי תבל, כולל עשרות קבוצות מארה"ב.

הנבחרת החולונית גילתה עליונות בולטת בעיקר בתחום ביצועי הרובוט בזירה אך גם בפרזנטציה של עבודת החקר המדעית ובשת"פ של חברי הצוות.

בראש הצוות עמדו המורה ליאת ליפשיץ, המנטור דני ומנהלת השש-שנתי, מלכה חרותי, שעמדה בראש המשלחת. הקבוצה מ"קציר" כבשה את לב השופטים והיוותה אטרקציה מבחינת ביצועיה בזירה ויצויין, כי היא הציגה את עבודת החקר בשפה האנגלית באופן מעורר כבוד. כזכור, נבחרות הרובוטיקה של קציר, הגיעו להישגים נאים גם בעבר אך הפעם ההישג הינו חשוב במיוחד בשל זכייה במקום הראשון בציון הכולל ולא בקטגוריה מסוימת.

בסוף השבוע צפויים התלמידים לשוב ארצה.