קמפיין לוטו חדש בסדרה המצליחה– הלוטוגוצים עוזרים להציל את יערות הגשם ולא דואגים רק לצדק הפרטי של הזוכה. הלוטו ממשיך את הקמפיין: מה יסדר לך ת'חיים, עם סרט נוסף בסדרה והפעם: זוכה הלוטו והלוטוגוצים לצידו, מדמיין איך יציל את יערות הגשם וישקיע למען עולם טוב יותר, או.... שיקנה יאכטה

כלים
הלוטוגוצים עוזרים להציל את יערות הגשם
הלוטוגוצים עוזרים להציל את יערות הגשם

קמפיין הלוטוגוצים הוא אחד הקמפיינים האהובים והמוצלחים של השנים האחרונות. הקמפיין זכה בפרסי שיווק ופרסום רבים וביניהם גם "פרס אפי" היוקרתי. בקמפיין חדש וייחודי המבוסס על סרטונים לטלוויזיה ולדיגיטל, הלוטוגוצים עולים שלב, ויחד עם זוכה הלוטו חושפים בדרך הומוריסטית אלטרנטיבה בתרומה לעולם טוב יותר. על הקמפיין החדש אחראי משרד הפרסום אדלר חומסקי.

"בקמפיין זה, לוקחים הלוטוגוצים את סיפור המותג הייחודי שלב אחד קדימה. השלב הבא עוסק בדבר גדול יותר מהאדם הבודד. הלוטו ממשיך את המחשבה החדשה שהשקנו לפני מספר חודשים: זכייה בפרס הגדול של הלוטו תאפשר לך לייצר עולם טוב יותר! או.... תאפשר לך לפנק את עצמך בכל דרך". כך אומרת דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות של מפעל הפיס.

עוד מציינת נעים שאול: "ממחקר פנימי שערכנו אנו יודעים כי הרבה אומרים לעצמם שהזכייה בלוטו תאפשר להם (לצד שיפור החיים החומרי) לסייע לעולם ולתקן עוולות. הרבה אנשים אומרים שאם הם היו זוכים בלוטו הם היו תורמים לנזקקים, היו מסייעים למשפחה או לחברים, היו פותרים בעיות בעולם וכו'. הקמפיין החדש של הלוטו נועד להציף את האפשרות הזאת בפני האנשים".

הקמפיין, שכותרתו היא "מה יסדר לך ת'חיים" כולל פרסומת שאורכה כדקה. הפרסומת מציגה שתי אפשרויות בפני הזוכה בלוטו: האפשרות האכפתית- להציל את יערות הגשם, אל מול האפשרות לקנות יאכטה.

יחד עם הזוכה, הלוטוגוצים מסייעים למתקני עולם ועושי צדק חברתי, בדרכם החביבה, כרגיל.

"הייחודיות בקמפיינים של הלוטו לאורך השנים, הוא שהלוטו הציג דרכים חדשות להשתמש בכספי הזכייה, ולא בהכרח בקניית מוצרים- זאת מכיוון שלזכייה בלוטו יש ערך רגשי גדול יותר מאשר ערך חומרי. הסרט החדש לוקח בדיוק את הרעיון הזה צעד אחד קדימה, מכניס בו מימד אנושי מרגש, ומעוניין לפתוח לאנשים את החשיבה לא רק לגבי זכייה בלוטו , אלא בכלל לגבי החיים, אולי כולנו נוכל לסייע ליצירת עולם צודק יותר וטוב יותר. זו גם חשיבה שלטעמנו מאוד מתאימה לרוח התקופה", מסר שי לירז, מנהל שיווק הלוטו.

קרדיטים:

סמנכ"לית שיווק, מכירות ופרסום: דפנה נעים שאול

מנהל שיווק לוטו: שי לירז

מנהלת אגף פרסום: חמי פדן

תקציבאית פרסום: קרן אלפנדרי

משרד הפרסום: אדלר חומסקי

סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן

מנהל קריאייטיב: זיו מאירי

ארט: גבי קיקוזשבילי

מנהלת לקוחות: מור פסו

תקציבאית: אדווה אייזינגר

במאי: אלי סברדלוב

חברת הפקה: פרדיסו

מוזיקה: תומר בירן

פוסט פרודקשן: גראביטי