מרטין לותר קינג השלישי ונתן שרנסקי יעניקו את אות "הגיבור האלמוני" לישראלים שפועלים למען עולי אתיופיה ולקירוב בין מגזרים בישראל- הזמר עידן רייכל, חברת הכנסת לשעבר פנינה תמנו-שטה ואשת התקשורת ענת סרגוסטי. אותות מרטין לותר קינג יוענקו על ידי מכון Drum Major- זאת הפעם הראשונה שהאותות יוענקו מחוץ לגבולות ארה"ב וללא אמריקנים

כלים

מרטין לותר קינג השלישי, בנו של פעיל זכויות האזרח האמריקני מרטין לותר קינג ז"ל, ויו"ר הנהלת הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי יעניקו אותות הוקרה לזמר עידן רייכל, לחברת הכנסת לשעבר פנינה תמנו-שטה ולאשת התקשורת ענת סרגוסטי על פעילותם למען עולי אתיופיה בישראל ולמען קירוב לבבות בין עדות ומגזרים בחברה הישראלית.

השלושה יקבלו את פרס הגיבור האלמוני לשנת 2016 מטעם מכון Drum Major, ארגון זכויות אזרח שממשיך את מורשתו של מרטין לותר קינג ז"ל שנרצח בשנת 1968. זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה שהארגון החליט להעניק את אותות ההוקרה מחוץ לגבולות ארה"ב ללא אמריקנים.

הענקת האות תשולב במסגרת ביקורו ההיסטורי של מרטין לותר קינג השלישי בישראל. אל מר קינג מתלווה עו"ד וויליאם ואקטל, בנו עו"ד הארי וואקטל ז"ל, יהודי שהקים את התנועה האמריקנית יחד עם קינג המנוח.