פרופ' מיכאל וילשנסקי מהדסה – יו"ר ארגון רופאי גסטרואנטרולוגיה ותזונה לילדים בישראל. בין מטרות הארגון: הורדת מחירי מזון ללא גלוטן הנמכר בישראל

כלים
פרופ' מיכאל וילשנסקי. צילום דוברות הדסה.
פרופ' מיכאל וילשנסקי. צילום דוברות הדסה.

פרופ' מיכאל וילשנסקי, מנהל יחידת הגסטרואנטרולוגיה ילדים במרכז הרפואי הדסה, נבחר ליו"ר ארגון גסטרואנטרולוגיה ותזונה לילדים בישראל. הארגון מאגד בשורותיו מעל שבעים רופאים מומחים בתחום,

ומטרתו לקדם את ההתמחות המקצועית ולהיות שותפים לידע לשם מיקסום התועלת הטיפולית בחולים – ילדים עם בעיות משמעותיות במערכת העיכול, בין היתר באמצעות העמקת שיתוף הפעולה במחקר בין המרכזים הרפואים השונים ומרפאות הקהילה , תוך יצירת מסד נתונים אמין ומדויק.

רופאי הארגון משתתפים בכתיבה פעילה של קווים מנחים ובמתן חוות דעת מקצועית בנושאים בתחום גסטרואנטרולגיה ילדים ותזונה כדוגמת טיפול בזיהומים חדים במערכת העיכול , שימוש בקנביס רפואי במצבים שונים במערכת העיכול, הנחיות לתזונה צמחונית בילדים ועוד.

כחלק משיתוף פעולה עם רפואת הילדים בקהילה , יזם וועד האיגוד עריכה ופירסום של מגזין העוסק בנושאים אקטואלים ופרקטיים בתחום גסטרו-ילדים המופץ בקרב רופאי הילדים והמשפחה בקהילה.

עם היוודע הבחירה בפרופ' וילשנסקי לקדנציה שנייה כיו"ר הארגון, הוא אמר "לכבוד הוא לי, כמו גם למרכז הרפואי הדסה, לעמוד בראש ארגון ארצי, יוקרתי וחשוב זה. תקוותי היא כי הקשר בקרב קהילת הרופאים בארגון יפרח ונשתף ביננו ידע ומידע חשוב, כמו גם עם גופים ומומחים דומים בעולם וכי נוכלל קדם תחומים שונים אל מול קובעי המדיניות במערכת הבריאות. במסגרת זו כבר נפגשנו עם שר הבריאות הרב ליצמן, בנוגע להורדת מחירים של מוצרי מזון ללא גלוטן עבור משפחות בישראל, שנאלצות כיום לרכוש אותו בכסף רב. זוהי אחת ממטרות הארגון הארצי וננסה לקדמה בכל דרך, כמו גם קידום תזונה נכונה בקרב האוכלוסיה הכללית ובפרט בקרב ילדים כדי למנוע מחלות כמו metabolic syndrome ".

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.