לארוע השקת יבקרח- מתחם ההחלקה על קרח שנפתח שבוע שעבר בסינמה סיטי ירושלים הגיעו כ550 איש כולל עשרות עיתונאים, אנשי עסקים, סגני ראש העיר, חברי מועצת העיר ומובילי דעת קהל מירושלים ובכלל על בני משפחותיהם. האורחים נהנו מארוחת צהרים, ממתחם ילדים ומתקים, סדנת איפור פנים, הקרנת סרט וכמובן אפשרות להחליק על הקרח במתחם החדש בין היתר ניצפו החזאיות שרון וכסלר מערוץ 1 ואילנית אדלר מערוץ 2, עקיבא וענהאל שמואלי הזכורים בתור שושי ושושה מהמרוץ למיליון עם שתי הבנות והתינוקת בת השבועיים- שלראשונה יצאה לארוע. מיה רובין, גיל שפר (לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה), גיא קליימן מנכל וולדורף אסטוריה, מנחם טוקר וקובי אריאלי, יניב המגניב שילדים רבים ביקשו להצטלם איתו, יעקב ברג, הבעלים של יקב פסגות, שף צחי בן שבת ממלון דן בוטיק, זיו בצלאל והפירסומאי רן לוי

כלים
גיל שפר, הבת טל ונאוה אשתו
גיל שפר, הבת טל ונאוה אשתו

מעיריית ירושלים הגיעו: אמנון מרחב- המנכ"ל, מ"מ ראש העיר מאיר תורגמן ואשתו לוסי, יהודית זבידצקי יועצת ראש העיר עם הילדים והנכדים, חבר המועצה חנן רובין עם 5 הילדים ומזכיר העירייה עידו רוזנברג עם 4 הילדים.

קובי אריאלי הפתיע והגיע עם כל המשפחה ונראה כי השיל קילוגרמים רבים ממשקל גופו בחודשיים האחרונים (מסתבר שכבר למעלה מ15 קילו).

אבי אדרי, הבן של לאון אדרי הבעלים של הסינמה סיטי נהנה מההחלקה עם המשפחה והראה לכולם שהוא יודע להחליק. גם אמנון מרחב- מנכ"ל העירייה נהנה מההחלקה עם הילדים והראה לכולם איך מחליקים.

חנן רובין עבד קשה מאד על מגרש ההחלקה וניסה לא ליפול יותר מידי. הפליאו על הרחבה גם יעקב ברג ואשתו נעמה עם 3 הילדים והסתבר שדניאל- מנהל ההחלקה על הקרח היה המורה שלהם להחלקה על הקרח לפני מספר שנים.

ענהאל שמואלי שיצאה שבוע שעבר מבית החולים עם הבת התינוקת מיה החליטה להגיע לארוע בירושלים כדי להתאוורר והוציאה לראשונה את מיה לארוע הראשון בחייה.

מיה רובין, דוגמנית ומוכרת לכולם מהסדרה "שלוש" ומי שגם משדרת ברדיו ירושלים לא הפסיקה לחבק את התינוקת מיה ולספר כמה היא בשלה לתינוקת, אבל שיגיע הגבר הנכון קודם. כוכב הילדים יניב המגניב הגיע עם 2 הילדים הפרטיים שלו אבל כובן שנענה בשמחה לילדים הרבים שביקשו להצטלם איתו.

מערוץ 1 הגיעו כמה וכמה ירושלמים ומאזור ירושלים- שרון וכסלר, אבי פירסט, רוני כנפו, וורד יפתחי מקול ישראל שפתחו פרלמנט על המצב העגום של ערוץ 1 וסגירת השידור הציבורי....