חברת "אחוה" מוזילה את מחירי הטחינה הגולמית מתוצרתה ותימכר ברשתות המזון במחיר ממוצע של 10 שקלים בלבד לצנצנת 500 גרם • יעקב מלאך, מנכ"ל חברת אחוה: "על רקע ירידת מחירי השומשום בעולם, מצאנו לנכון שגם הצרכן הישראלי ייהנה מהוזלות מחיר"

הורדות מחיר בטחינה גולמית מתוצרת "אחוה"
הורדות מחיר בטחינה גולמית מתוצרת "אחוה"

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה, ממשיכה במדיניותה ומורידה מחירים פעם נוספת בשלושה חודשים האחרונים, של הטחינה הגולמית מתוצרתה. החל מהיום יוזלו טחינות אחוה וימכרו במחיר של 10 שקלים בלבד ואף למטה מכך, לצנצנות טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה 500 גרם. לדברי יעקב מלאך, מנכ"ל ובעלים מפעל אחוה, מדובר בתגובת החברה לירידת מחירי השומשום בעולם, ורצון החברה שגם הצרכן הישראלי ייהנה מכך.

טחינה גולמית נחשבת לאחת מהמזונות העשירים ברכיבים תזונתיים. אחוה משווקת טחינה גולמית מלאה ללא תוספת מלח, עשירה בסידן ובברזל ומומלצת כחלק מהתפריט היומי, לילדים ולנשים בהריון. הטחינה מיוצרת מ 100% זרעי שומשום איכותיים, כאשר שומשום מלא (עם הקליפה) גבוה בערכים תזונתיים בשל הוויטמינים והמינרליים הנמצאים בקליפה.

חברת "אחוה" בבעלות פרטית של יעקב מלאך. לדבריו, התחזקות החברה מתבססת על מדיניות של מוצר איכותי ומחיר זול עבור הצרכן, וכן על רקע התחזקות מגמת הבריאות וביקוש של מוצרי מזון טבעיים ללא מלח. "אנו רואים התעוררות עזה בשוק הטחינה, כשהצרכן הישראלי והאירופאי מזהה בה את הערכים התזונתיים הגבוהים ובוחר לאמץ אותה בתפריטו היומי. השלמנו השנה את בנייתו של מפעל הטחינה החדש באריאל בעלות של 25 מיליון שקלים. מפעל זה מצטרף למפעל המאפים ולמערך הלוגיסטי המשתרע על שטח של 14,000 מ"ר. מפעל הטחינה החדש מאפשר לנו להמשיך ולייצר טחינה ברמה גבוהה ואיכותית כפי שאנחנו עושים מזה שנים רבות ועדיין לשמור על מדיניות המחירים הזולה שלנו".